eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA SPRZĘTU DO BADAŃ ANGIOGRAFICZNYCH II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Katowice: DOSTAWA SPRZĘTU DO BADAŃ ANGIOGRAFICZNYCH II
Numer ogłoszenia: 116308 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU DO BADAŃ ANGIOGRAFICZNYCH II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wg pakietów: Pakiet 1 - Rozszerzadło ( dylatator) Pakiet 2 - Cewnik balonowy długi do angioplastyki naczyń obwodowych Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 1 -2. 1.Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych po podpisaniu umowy dostarczy oferowany przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ilości zgodnie z przedstawionym zapotrzebowaniem Zamawiającego tworząc depozyt. Miejscem depozytu będzie Zakład Radiologii - Budynek Nr 1 - SPSKM im. Andrzeja Mielęckiego SUM w Katowicach, ul. Francuska20-24. Zamawiający zastrzega, że dostawy mogą odbywać się w godzinach pracy zamawiającego tj. od godz. 8.00 do godz. 13.00. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji niniejszej umowy są zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz.679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 3.Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia objęte niniejszą umową w cenach i na warunkach określonych w niniejszej umowie. 4.Wykonawca zapewnia terminowość dostaw, a ewentualne przeszkody zaistniałe po stronie Wykonawcy lub producenta nie mogą wpłynąć na terminowość dostaw. 5.Wykonawca oświadcza i gwarantuje , że przedmiot umowy jest wolny od wad. 6.Termin ważności przedmiotu umowy / przydatności do użycia/ nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia złożenia do depozytu. 7.Zamawiający będzie nieodpłatnie składował towar w depozycie (skład depozytowy) 8.Dostawa towarów do składu depozytowego potwierdzana będzie przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę dowodów Wz zawierających nazwę produktu, ilość, nr serii, termin ważności. 9.Zamawiający po pobraniu przedmiotu zamówienia z miejsca składowania zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o ilościach i dacie pobrania towaru, w terminie 5 dni roboczych od dnia jego pobrania 10.Informacja o pobraniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z miejsca składowania będzie podstawą do wystawienia faktury VAT na ilość, którą Zamawiający pobrał. 11.Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uzupełnienia przedmiotu zamówienia o ilość, którą Zamawiający pobrał w terminie do 3 dni roboczych od dnia uzyskania informacji o jego pobraniu. 12.Wykonawca może przeprowadzić inwentaryzację zdeponowanego sprzętu. 13.Zamawiający będzie odbierał towary ze składu depozytowego, zgodnie z własnymi zapotrzebowaniami. Odbiór towaru i przeniesienie ich własności na Zamawiającego nastąpi z chwilą ich pobrania ze składu depozytowego 14.Z chwilą wygaśnięcia umowy przedmiot zamówienia pozostający w miejscu składowania zostanie niezwłocznie odebrany przez Wykonawcę 15.Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną za nadzór nad przedmiotem zamówienia 16.Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć depozyt od ryzyka utraty przedmiotu depozytu przez cały czas trwania umowy. 17.Przedmiot umowy powinien być przez Wykonawcę opakowany w sposób zapobiegający jego przypadkowemu uszkodzeniu i oznakowany w sposób nie budzący wątpliwości co do tożsamości przedmiotu umowy 18.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniu producenta. Opłata za opakowanie wliczona jest w cenę 19.Każde zewnętrzne i wewnętrzne opakowanie przedmiotu dostawy będzie zawierać nazwę, nr serii, datę ważności. 20.Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw natychmiastowych w ciągu 48 godzin, na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, i potwierdzonego na piśmie. 21.Zapłata za dostarczony do depozytu przedmiot zamówienia następować będzie po pobraniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z miejsca składowania jednakże w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia pobrania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a/dołączenia do oferty folderu wraz ze zdjęciem, ulotki firmowej, zawierającej dokładny opis z podaniem wszystkich wymaganych w siwz parametrów. Z dołączonych folderów/ulotek musi jednoznacznie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w załącznikach do SIWZ. b/oświadczenia wykonawcy o posiadaniu stosownych dokumentów (deklaracji zgodności, certyfikacji wyrobu, formularza zgłoszenia (powiadomienia) do rejestru wyrobów medycznych) dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie kraju, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r ( dz. u .nr 107, poz.679), a na żądanie zamawiającego przedłożenia ich do wglądu zamawiającemu. c/oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin płatności - 6

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice budynek dyrekcji nr 6, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice budynek dyrekcji nr 6, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzadło ( dylatator).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin płatności - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy długi do angioplastyki naczyń obwodowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin płatności - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.