eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO na budowie sali gimnastycznej w Albigowej Etap II - roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne oraz uzbrojenie i urządzenie terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Łańcut: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO na budowie sali gimnastycznej w Albigowej Etap II - roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne oraz uzbrojenie i urządzenie terenu
Numer ogłoszenia: 116273 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81800 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, faks 017 2256536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO na budowie sali gimnastycznej w Albigowej Etap II - roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne oraz uzbrojenie i urządzenie terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją etapu II-roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne oraz uzbrojenie i urządzenie terenu na zadaniu: Budowa sali gimnastycznej w Albigowej z zapleczem przy Zespole Szkół w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Albigowej. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane / t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego / Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554 z późn. zm. / oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. /Dz. U. z 1995 r., Nr 8, poz. 38 z późn. zm./ 3. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do nadzorowania obejmuje roboty budowlane i instalacyjne wykończeniowe związane z zakończeniem budowy i oddaniem do użytkowania budynku sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem (w tym łącznik pomiędzy istniejącą szkołą a istniejącą małą salą gimnastyczną), w szczególności wykonanie: a) Robót budowlanych wykończeniowych ( izolacje i obudowy dachów, ścianki działowe, montaż stolarki wewnętrznej, tynki i oblicowania wewnętrzne, podłogi i posadzki, malowanie, montaż parapetów i balustrad, elewacja ); b) Instalacji wodno-kanalizacyjnej i deszczowej z drenażem; c) Instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego; d) Technologii kotłowni; e) Wentylacji mechanicznej; f) Instalacji elektrycznej; g) Instalacji gazowej; h) Wyposażenia sali gimnastycznej; i) Przebudowy układu pomiarowego; j) Przyłącza wodno-kanalizacyjnego; k) Przyłącza gazowego wraz z punktem redukcyjno-pomiarowym; l) Dróg pożarowych i wewnętrznych, chodników, placów i parkingów; m) Boiska zewnętrznego; n) Ogrodzenia terenu i boisk; o) Zazielenienia terenu. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz zgodności z umową zawartą z generalnym wykonawcą, a także kosztorysem ofertowym i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym; b) kontrolę zgodności robót budowlanych z warunkami technicznymi zawartymi Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. / Dz. U. z 2002 r., Nr 75 poz.690 z późn. zm./ c) kontrolę zgodności wykonywanych robót ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi robót budowlano-instalacyjnych i zasadami wiedzy technicznej; d) kontrolę wbudowywanych materiałów w zakresie zgodności z projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; e) obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy; f) obecność na budowie przynajmniej dwa raz w tygodniu [potwierdzona wpisem w dzienniku budowy] lub na wezwanie Zamawiającego w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności; g) dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie : - zakresu wykonanych robót; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - zakończenia robót i gotowości do odbioru h) uczestniczenie w radach budowy; i) dokonywanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Inwestora oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych na rzecz użytkownika; j) kontrolowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą robót i inwestorem; k) wskazanie inspektora jako koordynatora do zatwierdzenia przez Zamawiającego. l) inne czynności uzgodnione z Inwestorem, określone w projekcie umowy i związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt. III.3.3. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Polska Sp. z o.o., Ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36885,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63348,50

  • Oferta z najniższą ceną: 63348,50 / Oferta z najwyższą ceną: 98820,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.