eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Docieplenie budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 37 oraz utwardzenie placu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Opoczno: Docieplenie budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 37 oraz utwardzenie placu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie.
Numer ogłoszenia: 116250 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 35, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0 44 755 23 14, fax 0 44 755 26 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 37 oraz utwardzenie placu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 37 oraz utwardzenie placu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie. Zamówienie o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -spełniają wszystkie wymogi określone w SIWZ; -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 1) do niniejszej SIWZ; 2)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 3)oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 3); 4)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali min. dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości co najmniej równej wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania,(załącznik nr 4 do SIWZ)oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 6)w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 8)zaparafowany projekt umowy (załącznik Nr 5);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 35 w sekretariacie, do dnia 23 czerwca 2008 r. do godz. 10:15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:15, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 35 w sekretariacie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Docieplenie budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 37..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie, ul. Staromiejska 37. Zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-0, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utwardzenie placu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opocznie. Zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.