To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Potulice: Dostawy środków czystości (znak sprawy 12/2009)
Numer ogłoszenia: 116247 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136818 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości (znak sprawy 12/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawy środków czystości zostały podzielone na 4 części (grupy) 2. Ilości szacunkowe środków czystości wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Termin ważności dostarczanych środków czystości, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. środków czystości o innych nazwach handlowych, pod warunkiem, że będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia oraz będą posiadały parametry decydujące o skuteczności danego środka nie gorsze niż te, jakie posiadają środki czystości określone przez zamawiającego. Podstawą do zweryfikowania zaproponowanych przez wykonawców równoważnych środków czystości będą w szczególności dokumenty, określone w siwz w rozdziale IX pkt 1 ppkt 4 i 5 oraz wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do siwz). 5. Jeżeli wykonawca oferuje środek czystości w opakowaniu, którego jednostka miary (j.m.) jest inna niż żądał zamawiający, (np. zamawiający żądał opakowanie w mililitrach, a wykonawca oferuje opakowanie w gramach), wykonawca przelicza j.m. oferowanego opakowania na j.m. opakowania, które żądał zamawiający. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty dokument wystawiony przez producenta lub inny uprawniony organ lub podmiot, z którego wynika, jaki jest sposób przeliczania j.m. oferowanego przez wykonawcę opakowania na j.m., jakich żądał zamawiający. 6. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia podał przedział lub maksymalną gramaturę, ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu, pojemność albo litraż opakowania, jakie chce uzyskać. Wykonawca może zaoferować artykuł w mniejszym opakowaniu niż żąda zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 1 ppkt 27 - kremu do pielęgnacji dłoni, lub określonego przedziału (np.pkt 1 ppkt 22 - ręcznik papierowy). 7. Wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) wpisuje nazwę oferowanego artykułu, w kolumnie o takiej samej nazwie, a w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje gramaturę, litraż, pojemność lub ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu - dotyczy: Grupa 1: poz.: 3-16, 18-19, 22-24, 26 i 28, Grupa 2: poz. 1-9 i 12, Grupa 3: poz. 1-13. 8. Jeżeli oferowany artykuł jest w opakowaniu mniejszym niż opakowanie określone przez zamawiającego w formularzu cenowym w kolumnie Przedmiot zamówienia oraz Ilość szacunkowa, to w miejscach wykropkowanych w kolumnie Ilość szacunkowa wykonawca wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby ich łączna gramatura, litraż, pojemność lub ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu odpowiadały wartości określonej w nawiasie, w kolumnie ilość szacunkowa. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w kg, litrach, ml, szt. lub rolek to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 416,7 op. = 417 op. lub 416,1 op. = 417 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w litrach, kg, ml, szt. lub rolek. 9. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do siwz) w miejscach wykropkowanych wpisuje nazwę firmową oferowanego artykułu, taką samą jak w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa oferowanego artykułu oraz inne dane dotyczące danego przedmiotu zamówienia. Ponadto w sposób niebudzący wątpliwości zaznacza odpowiedź TAK/NIE np. poprzez przekreślenie złej odpowiedzi lub podkreślenie właściwej. 10. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie środki czystości własnym transportem, na swój koszt, do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Środki czystości mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze/ litrażu/pojemności lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 3) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 15:00. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 24.45.70.00 - Środki grzybobójcze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 124576.46 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: grupa 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena, Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30621,89
- Oferta z najniższą ceną: 30621,89 oferta z najwyższą ceną: 46678,28
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: grupa 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MIXTUM spółka cywilna, Niedzieliska 108A, 32-820 Szczurowa, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46000,70
- Oferta z najniższą ceną: 46000,70 oferta z najwyższą ceną: 47245,41
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: grupa 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21141,97
- Oferta z najniższą ceną: 21141,97 oferta z najwyższą ceną: 21141,97
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: grupa 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena, Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26811,90
- Oferta z najniższą ceną: 26811,90 oferta z najwyższą ceną: 26811,90
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę worków foliowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków czystości i materiałów do sprzątania dla jednostek policji dolnośląskiej (dostawy sukcesywne).
- Dostawy środków czystości do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.