eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Żabia Wola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Lublin: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Żabia Wola
Numer ogłoszenia: 11623 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głusk Dominów , ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Żabia Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Żabia Wola Część I zadanie 1 Sieć główna od Studni podłączeniowej S1 (bez studzienki) do studni Z2 wraz ze studnią i punktem pomiarowym ścieków oraz podłączeniem nieruchomości do sieci (od Z1 do budynku na działce 99 - świetlica, Sieć główna od studni Z2 do studni Z60 DN200 o długości ok1437,5m - Abramowice Prywatne zadanie 2 odcinki przyłączeniowe od sieci głównej do nieruchomości ujęte w projekcie budowlanym po południowej stronie sieci głównej wraz z podłączeniem budynków do sieci (dn160) o łącznej długości ok. 586m - Abramowice Prywatne zadanie 3 Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej PVC 160 w Żabiej Woli o długości ok. 227m. Odcinek od istniejącej studni S136.1.4 do studni S136.1.18 (8 studzienek rewizyjnych, 4 trójniki) Główne przewody kanalizacji wykonać z rur PP-b SN8 o średnicy 200 (dz=226,9mm, dw 198mm) Przyłącza sanitarne wykonać z rur kanalizacyjnych z wydłużonym kielichem z PVC klasy S o ściance litej. Średnica przewodu przykanalika d=160x4,7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu robót przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. W ramach realizacji zadania przewidziano roboty przygotowawcze, ziemne, montażowo-instalacyjne oraz odtworzenia nawierzchni terenu po zasypaniu przewodów. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu przed rozpoczęciem robót a w szczególności do odtworzenia trawników i nawierzchni utwardzonych (chodnik, zjazdy, drogi) wykorzystując w tym celu materiały pozyskane z ich rozbiórki a w razie potrzeby uzupełniając je o materiały adekwatne do zastanych w terenie przed rozpoczęciem robót. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przekazać zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót zatwierdzoną geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich realizowanych odcinków sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zadaniem określone zostały w załącznikach graficznych, projektach budowlanych, przedmiarach oraz specyfikacji technicznej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Część 2 Odcinki sieci bocznych po południowej stronie sieci głównej od sieci głównej do pierwszej studni na sieci bocznej wraz ze studnią (w przypadku odcinka od studni Z.15 sieć boczną wykonać do studni B.3, w przypadku odcinka sieć boczna wykonać od studni Z.57 do C.80) DN 200 o łącznej długości ok. 326,5m - Abramowice Prywatne Boczne przewody kanalizacji wykonać z rur PP-b SN8 o średnicy 200 (dz=226,9mm, dw 198mm) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu robót przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. W ramach realizacji zadania przewidziano roboty przygotowawcze, ziemne, montażowo-instalacyjne oraz odtworzenia nawierzchni terenu po zasypaniu przewodów. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu przed rozpoczęciem robót a w szczególności do odtworzenia trawników i nawierzchni utwardzonych (chodnik, zjazdy, drogi) wykorzystując w tym celu materiały pozyskane z ich rozbiórki a w razie potrzeby uzupełniając je o materiały adekwatne do zastanych w terenie przed rozpoczęciem robót. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przekazać zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót zatwierdzoną geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich realizowanych odcinków sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zadaniem określone zostały w załącznikach graficznych, projektach budowlanych, przedmiarach oraz specyfikacji technicznej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: - Wskazane w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót parametry materiałów i urządzeń określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. - Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w projektach budowlano - wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. - Zamawiający dopuszcza składnie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Warunkiem jest aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe jak użyte w dokumentacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zamówienia. Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę oraz ceny jednostkowe robót podstawowych będą miały zastosowanie do ewentualnych robót dodatkowych, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części I - 30 000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ), dla części II - 1 500,00zł (tysiąc pięćset zł) przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 12.02.2015r. wadium musi być na koncie Zamawiającego - w przypadku dokonania przelewu. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w innych formach dopuszczonych ustawą Pzp tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych rzez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dla części I - co najmniej 2 zadań polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 1,5 km, dla części II - co najmniej 1 zadania polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub odcinków sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 300m

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej osobą odpowiedzialną za kierowanie budową, posiadającą uprawnienia w branży instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: dla części I - 1 000 000 PLN, dla części II - 200 000 PLN, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część I lub cześć I i II - 1 000 000,00zł.,w przypadku ubiegania się udzielenie zamówienia wyłącznie na część II - 200 000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 formularz ofertowy wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy składają jeden formularz ofertowy) 2 informacja w trybie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3 kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót, tabelą elementów scalonych, 4 pełnomocnictwo, zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy), 5 dowód zapłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym: 1. danych osób reprezentujących strony, danych adresowych i teleadresowych wskazanych w umowie, zmiany numeru rachunków bankowych 2. terminu wykonania robót w przypadkach : a) wystąpienia klęsk żywiołowych lub działania siły wyższej b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia zadania; d) działania organów administracji publicznej innych niż zamawiający, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości uniemożliwiających zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych 3. personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy: a) zmiana kierownika budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy; b) skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy; 4. zmiany technologiczne: a) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w projekcie budowlanym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót - zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 5. zmiany zakresu robót a) Zamawiający może zmniejszyć zakres zadania - w przypadku wystąpienia konieczności zmniejszenia zakresu robót rozliczenie zadania nastąpi w oparciu o stawki określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy oraz ilości faktycznie robót faktycznie wykonanych; b) Zamawiający może zmienić ilości poszczególnych kategorii robót, c) Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie wynikających z projektów budowlano-wykonawczych, STWiORB i SIWZ zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp; d) udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe następuje w wyniku konieczności przystąpienia do robót wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego - Wykonawca składa wniosek o udzielenie zamówienia wraz z uzasadnieniem i wyceną (protokół konieczności), który zostanie przeanalizowany przez Zamawiającego; e ) tylko udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe w drodze umowy upoważnia wykonawcę do żądania zapłaty za roboty dodatkowe; 6. innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. 7. Zmiana umowy może nastąpić również w skutek: a) zmian warunków dofinansowania realizowanej inwestycji w zakresie terminów i zasad jej realizacji c) zmian przepisów prawa powszechnego mających wpływ na treść oferty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugglusk.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1, 20-388 Lublin pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy Głusk : Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, w pokoju nr 110 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane przy wsparciu Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Żabia Wola - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 Sieć główna od Studni podłączeniowej S1 (bez studzienki) do studni Z2 wraz ze studnią i punktem pomiarowym ścieków oraz podłączeniem nieruchomości do sieci (od Z1 do budynku na działce 99 - świetlica, Sieć główna od studni Z2 do studni Z60 DN200 o długości ok1437,5m - Abramowice Prywatne zadanie 2 odcinki przyłączeniowe od sieci głównej do nieruchomości ujęte w projekcie budowlanym po południowej stronie sieci głównej wraz z podłączeniem budynków do sieci (dn160) o łącznej długości ok. 586m - Abramowice Prywatne zadanie 3 Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej PVC 160 w Żabiej Woli o długości ok. 227m. Odcinek od istniejącej studni S136.1.4 do studni S136.1.18 (8 studzienek rewizyjnych, 4 trójniki) Główne przewody kanalizacji wykonać z rur PP-b SN8 o średnicy 200 (dz=226,9mm, dw 198mm) Przyłącza sanitarne wykonać z rur kanalizacyjnych z wydłużonym kielichem z PVC klasy S o ściance litej. Średnica przewodu przykanalika d=160x4,7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu robót przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. W ramach realizacji zadania przewidziano roboty przygotowawcze, ziemne, montażowo-instalacyjne oraz odtworzenia nawierzchni terenu po zasypaniu przewodów. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu przed rozpoczęciem robót a w szczególności do odtworzenia trawników i nawierzchni utwardzonych (chodnik, zjazdy, drogi) wykorzystując w tym celu materiały pozyskane z ich rozbiórki a w razie potrzeby uzupełniając je o materiały adekwatne do zastanych w terenie przed rozpoczęciem robót. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przekazać zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót zatwierdzoną geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich realizowanych odcinków sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zadaniem określone zostały w załącznikach graficznych, projektach budowlanych, przedmiarach oraz specyfikacji technicznej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sieci boczne w Abramowicach Prywatnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinki sieci bocznych po południowej stronie sieci głównej od sieci głównej do pierwszej studni na sieci bocznej wraz ze studnią (w przypadku odcinka od studni Z.15 sieć boczną wykonać do studni B.3, w przypadku odcinka sieć boczna wykonać od studni Z.57 do C.80) DN 200 o łącznej długości ok. 326,5m - Abramowice Prywatne Boczne przewody kanalizacji wykonać z rur PP-b SN8 o średnicy 200 (dz=226,9mm, dw 198mm) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu robót przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. W ramach realizacji zadania przewidziano roboty przygotowawcze, ziemne, montażowo-instalacyjne oraz odtworzenia nawierzchni terenu po zasypaniu przewodów. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu przed rozpoczęciem robót a w szczególności do odtworzenia trawników i nawierzchni utwardzonych (chodnik, zjazdy, drogi) wykorzystując w tym celu materiały pozyskane z ich rozbiórki a w razie potrzeby uzupełniając je o materiały adekwatne do zastanych w terenie przed rozpoczęciem robót. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przekazać zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót zatwierdzoną geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich realizowanych odcinków sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zadaniem określone zostały w załącznikach graficznych, projektach budowlanych, przedmiarach oraz specyfikacji technicznej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.