eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Założenie ewidencji budynków i lokali Gminy - Miasto Świnoujście dla obrębów 6,7,8,9,12,17,18 w zintegrowanym systemie Geo-Info V.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Świnoujście: Założenie ewidencji budynków i lokali Gminy - Miasto Świnoujście dla obrębów 6,7,8,9,12,17,18 w zintegrowanym systemie Geo-Info V.
Numer ogłoszenia: 116214 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali Gminy - Miasto Świnoujście dla obrębów 6,7,8,9,12,17,18 w zintegrowanym systemie Geo-Info V..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w zintegrowanym systemie Geo-Info V. - Założenie ewidencji budynków i lokali Gminy - Miasto Świnoujście. - Jednostka ewidencyjna Gmina Miasto Świnoujście. - Obręby nr 6,7,8,9,12,17,18. - Budynki 3530. - Punkty adresowe 2050. II.1.3.2 Ewidencja gruntów i budynków prowadzona jest od 29.08.2006 w zintegrowanym systemie Geo-Info V. Konwersja danych geometrycznych została wykonana z oprogramowania EWMAPA. Część opisowa ewidencji gruntów i budynków została podczas konwersji danych adaptowana z programu SITGMIN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat co najmniej trzy zadania o zakresie i stopniu komplikacji odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, 3. złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w treści SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta na formularzu(załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. projekt umowy(załącznik nr 2 do SIWZ) zaakceptowany przez oferenta należy wypełnić i podpisać, pozostałe załączniki należy wypełnić i podpisać lub tylko zaakceptować przez podpisanie, b. oświadczenie oferenta o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym t.j. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, e. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac o podobnym charakterze z podaniem lokalizacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ŚwinoujściaBiuro Geodety Miasta ul. Wojska Polskiego 1/3 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 11:30, miejsce: w pok. nr 2 Biura Geodety Miasta, ul. Wojska Polskiego 1/3, Świnoujście.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.