eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Chmielnik: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 116194 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82386 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz oświetlenia lokali i obiektów. Gmina Chmielnik - Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych poniżej ( Odbiorców) zgodnie z zawartym porozumieniem ( podstawa prawna art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. j. t. Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami): 1)Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik 2)Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego z filią w Śladkowie Małym, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik 3)Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik 4)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik 5)Szkoła Podstawowa w Zreczu Dużym, 26-020 Chmielnik 6)Szkoła Podstawowa w Lubani, 26-020 Chmielnik 7)Samorządowe Przedszkole w Chmielniku, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik 8)Samorządowy Zespół Placówek Oświatowych w Suchowoli, 26-020 Chmielnik 9)Samorządowy Zespół Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, 26-020 Chmielnik 10)Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik 11)Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik 12)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik 13)Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie ul. Dygasińskiego 12, 26-020 Chmielnik.2.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz.625 z późn. zm.) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami.3.Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów Zamawiającego -Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 9a do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego) i Załącznik Nr 9b do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki - Odbiorców (Załącznik Nr 9c do SIWZ - dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów Odbiorców/Płatników wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy).4.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 907,68 [MWh] ( wahanie poboru +/- 15%) w okresie od dnia 01.07.2015 r. do 31.06.2016 r. z zastrzeżeniem, iż poszczególne podmioty rozpoczną dostawę na warunkach określonych w prowadzonym postępowaniu w terminie określonym w Załączniku 8a do SIWZ i Załączniku 8b do SIWZ - kolumna Okres dostaw i nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 5.Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.6.Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 184 szt. ( w tym oświetlenie uliczne 88 punktów, obiekty - 96 punktów).7.Moc umowna ogółem: 2 022,55 [ kW ] w tym oświetlenie drogowe - 500,55 [ kW ] i oświetlenie lokali i obiektów - 1522,00 [ kW ] 8.Dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 907,68 MWh ( wahanie poboru +/- 15%) odbywać się będzie dla potrzeb:- oświetlenia drogowego - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 781,52 [MWh], - lokali i obiektów poszczególnych podmiotów - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 1 126,16 [MWh]. 9.Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem. 10.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi ( odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający zawrze umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy. 11.Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik nr 8a do SIWZ i Załącznik nr 8b do SIWZ. 12.Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 13.Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne dane i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 592755,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484207,34

  • Oferta z najniższą ceną: 484207,34 / Oferta z najwyższą ceną: 614299,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.