eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chojnem



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Sieradz: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chojnem
Numer ogłoszenia: 116180 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chojnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia wraz z wymianą stolarki zewnętrznej Szkoły Podstawowej w Chojnem zlokalizowanej przy ul. Głównej1 na dz. nr ew. 1223-1. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1)Wymianę istniejącej stolarki drewnianej na stolarkę PCV: -montaż okien z PCV w kolorze białym z profili minimum 3-komorowych ze wzmocnieniami stalowymi ocynkowanymi i okuciami obwiedniowymi, średni współczynnik przenikania ciepła dla okna nie powinien być mniejszy niż 1,6 W/m2K, współczynnik infiltracji powietrza powinien wynosić od 0,5 do 1,0m3-m h daPa2-3, -w sali komputerowej należy zamontować okna PCV z okuciami antywłamaniowymi oraz z szybami klasy P4 od strony zewnętrznej, -na salce gimnastycznej przewidziano okna z szybami klasy P4 od strony wewnętrznej, -w pomieszczeniach kuchennych dodatkowo do okien przewidziano moskitiery w skrzydłach R i R-U (7 szt. okien), w oknie, w którym znajduje się wentylator należy zamontować wentylator o wydajności nie mniejszej niż istniejący, 2)wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej stalowej w kolorze brązowym, zakończenia z PCV (parapety wewnętrzne do zachowania), 3)wymiana stolarki drzwiowej: -wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi aluminiowe z tzw. profili ciepłych w kolorze brązowym do połowy szklone. W drzwiach należy przewidzieć szyby obustronnie bezpieczne, samozamykacz, pochwyt oraz dwa zamki. -wymian drzwi drewnianych do kotłowni na drzwi stalowe ocieplane o odporności przeciwpożarowej El 30 w kolorze brązowym. 4)tynki zewnętrzne: uszkodzone tynki zewnętrzne należy uzupełnić, w razie stwierdzenia obsypujących się tynków należy je skuć i na tych fragmentach wykonać nowe. Na projektowanym ociepleniu przewiduje się wykonanie tynku cienkowarstwowego strukturalnego o strukturze baranka. Cokół budynku wysokości średnio 55cm ocieplić styropianem grubości 6 i 10cm i wykonać na nim tynk mozaikowy. 5)wykonanie docieplenia -docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko - mokrą. Na docieplenie należy stosować styropian gr. 10 i 14 cm. Część podpiwniczoną budynku należy odkopać, zaizolować oraz ocieplić styropianem gr. 6cm. W części podpiwniczonej budynku należy wykonać nową opaskę betonową wokół budynku. Ościeża okienne należy ocieplić styropianem, -docieplenie stropu nad parterem projektuje się z wełny mineralnej grubości 20cm, układanej na paraizolacji z folii. Na wełnie należy ułożyć izolację z folii paroprzepuszczalnej. W pasie środkowym należy wykonać podłogę z płyt OSB gr. 22mm na legarach drewnianych, -na całości budynku należy wykonać wymianę rynien i rur spustowych ze stalowych na PCV w kolorze brązowym. Przy wymianie rur należy wykonać nową obróbkę podrynnową i nadrynnową oraz wykonać nową deskę czołową. Rynny średnicy ø150, rury spustowe średnicy ø120. 6)istniejące pokrycie dachowe należy oczyścić i pomalować farbą antykorozyjną. Obróbki blacharskie wokół kominów wentylacyjnych do wymiany lub do uszczelnienia. 7)na kominach wentylacyjnych wyprowadzonych ponad połać dachową należy naprawić tynk i zamontować nowe kratki wentylacyjne. Po wykonaniu robót należy sprawdzić drożność kanałów wentylacyjnych, 8)przy ociepleniu budynku należy przełożyć pionowe uziomy instalacji odgromowej uwzględniając warstwy ocieplenia. Po przełożeniu należy wykonać pomiary kontrolne uziomów 9)istniejące oświetlenie zewnętrzne, dzwonki itp. Należy przełożyć uwzględniając warstwy ocieplenia, 10)przyłącze elektryczne napowietrzne do budynku należy wymienić na przyłącze napowietrzne izolowane, 11)w boksie węglowym w szczycie kotłowni należy wykonać ściankę z cegły ceramicznej pełnej gr. 12cm na wys. Boksu, na wykonanym ociepleniu. Ściankę należy zakotwić do istniejącego muru, otynkować i wykonać obróbkę blacharską, 12)od strony działki nr ew. 1223-2 znajduje się płot betonowy, który na czas prowadzenia robót należy zdemontować, a po zakończeniu robót ponownie zamontować. 2.Wykonawca zobowiązany jest do pomiaru stolarki okiennej i drzwiowej z natury. 3.Na elewacji budynku od strony ul. Głównej znajduje się reper wysokościowy sieci państwowej. Zabrania się zmiany położenia reperu oraz zakrywania go warstwą ociepleniową. 4.Wykonawca zobowiązany jest wbudować materiały budowlane, które posiadają certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji z dnia 20 maja 1994r. w sprawie ustalenia wykazu wyrobów podlegających obowiązkowi zgłaszania do certyfikacji na znak bezpieczeństwa i oznaczenia tym znakiem (Monitor Polski 1994r. Nr 39, poz. 335). 5.Zamawiający informuje, że roboty będą realizowane na terenie funkcjonującej szkoły podstawowej. Wykonawca prowadząc roboty budowlane musi uwzględnić zagrożenia i przeszkody wynikające z działalności palcówki oświatowej oraz uzgodnić terminy i zakres prac z Dyrektorem Szkoły.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7500, 00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu ocieplenia budynków, w tym co najmniej 2 robotami polegającymi na wykonaniu ocieplenia wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości (każda) co najmniej 300 000, 00 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przez Wykonawcę muszą zawierać, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, zakresu i wartości robót, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), opinię podmiotu stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi: -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Do załącznika należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w załączniku posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (jeżeli osoby wymienione w w/w załączniku uzyskały uprawnienia budowlane po 14 lutego 1995r.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) a)Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.