eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONYWANIE USŁUG INŻYNIERA KONTRAKTU NADZORUJĄCEGO REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI PRZYŁĄCZY POSZCZEGÓLNYCH MEDIÓW NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU (dz. nr 2/6, AM-11, Obręb Partynice)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Wrocław: WYKONYWANIE USŁUG INŻYNIERA KONTRAKTU NADZORUJĄCEGO REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI PRZYŁĄCZY POSZCZEGÓLNYCH MEDIÓW NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU (dz. nr 2/6, AM-11, Obręb Partynice)
Numer ogłoszenia: 11617 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308183 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG INŻYNIERA KONTRAKTU NADZORUJĄCEGO REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI PRZYŁĄCZY POSZCZEGÓLNYCH MEDIÓW NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU (dz. nr 2/6, AM-11, Obręb Partynice).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług inżyniera kontraktu nadzorującego realizację zadań polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu prac remontowo-adaptacyjnych budynku nr 19 oraz wykonaniu innych robót budowlanych, a w szczególności przyłączy poszczególnych mediów na nieruchomości przy ul. Zwycięskiej 62-68 we Wrocławiu (dz. nr 2/6, Am-11, obręb Partynice). Zakres podstawowych działań: A. Ogólne 1. Udział w przygotowaniu specyfikacji przedmiotu zamówienia na potrzeby procedury przetargowej wyłonienia wykonawcy projektu i robót adaptacyjno - remontowych. 2. Udział w procedurze wyłonienia wykonawcy prac projektowych i adaptacyjno - remontowych siedziby Oddziału Terenowego oraz ocenie złożonych w postępowaniu ofert - pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej. 3. Koordynacja i rozliczanie prac remontowych i innych realizowanych zadań inwestycyjnych, wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. 4. Zapewnienie wykonania zaplanowanych prac w sposób optymalnie zapewniający najwyższy standard realizacji zadań w ramach posiadanej dokumentacji projektowej, środków finansowych i przyjętych terminów realizacji. 5. Uczestniczenie w procesie odbioru zrealizowanych prac i oddania remontowanego obiektu do eksploatacji. B. Szczegółowe 1. Dokonanie szczegółowych uzgodnień z zamawiającym w zakresie zaplanowanych prac inwestycyjnych oraz standardów technicznych i funkcjonalnych zawartych w Projekcie funkcjonalno - użytkowym. 2. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia (a w tym m.in. zakresu prac, standardów ich wykonania, terminów realizacji zaplanowanych prac oraz kosztorysu inwestorskiego prac remontowych w ten sposób aby zaplanowane prace zgodne były z przeznaczonymi przez Oddział Terenowy na ten cel środkami finansowymi) i kompletu niezbędnych dokumentów na potrzeby SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) do postępowania przetargowego umożliwiającego wyłonienie wykonawcy prac projektowo - remontowych siedziby OT. 3. Przygotowanie niezbędnych dokumentów oraz tekstu umów na prace projektowe i roboty adaptacyjno - remontowe na potrzeby postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy prac projektowo-remontowych siedziby OT oraz innych zadań inwestycyjnych. 4. Sprawowanie nadzoru inspektorskiego (dla wszystkich branż) i w związku z tym wykonywanie wszystkich stosownych działań zgodnie z wymogami prawa budowlanego i innych przepisów w odniesieniu do zamierzonych i realizowanych robót remontowych siedziby OT i innych zadań inwestycyjnych zgodnie z zawartymi umowami. 5. Organizowanie koniecznych narad i spotkań w trakcie prac projektowych i w okresie prac remontowych. 6. Monitorowanie (a w tym raportowanie ) faktycznie wykonanych robót i postępu prac zgodnie z dokumentacją projektową, posiadanymi zezwoleniami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, warunkami zawartych umów, zaplanowanymi terminami i założeniami finansowymi. 7. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wyrobów budowanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8. Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń i instalacji technicznych. 9. Wydawanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) wykonawcy prac projektowych i robót adaptacyjno - remontowych poleceń związanych z zaplanowanymi pracami. 10. Żądanie i egzekwowanie od wykonawcy prac projektowych i remontowych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a w szczególności także wstrzymania dalszych robót remontowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła zagrażać bezpieczeństwu bądź prowadzić do niezgodności z dokumentacją projektową lub posiadanymi pozwoleniami. 11. Zapewnienie nadzoru i akceptowanie przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie. 12. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji robót. 13. Dokonywanie obmiarów i inwentaryzacji robót na remontowanym obiekcie oraz nadzorowanie finansowych rozliczeń za faktycznie wykonane prace projektowe i remontowe. 14. Przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów częściowych i ostatecznych robót remontowych i uczestniczenie w przekazywaniu ich do użytkowania, monitorowanie procesu spraw formalno-prawnych związanych z uzyskaniem stosownych zgód i zezwoleń od właściwych organów i instytucji dot. oddania obiektu/inwestycji do eksploatacji. 15. Rekomendowanie Zamawiającemu zwrot zabezpieczeń, kaucji i kwot zatrzymanych na należyte wykonanie umowy o prace projektowe i umowy o roboty budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych PROBUDEX, UL.Kusztelana 6, 53-021 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.