eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie CSiK przy ul. Sportowej 34.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Garwolin: Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie CSiK przy ul. Sportowej 34.
Numer ogłoszenia: 116163 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54174 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Kultury, ul. Żwirki i Wigury 16, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 0-25 682 20 51, faks 0-25 682 20 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie CSiK przy ul. Sportowej 34..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie CSiK przy ul. Sportowej 34 wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z dokumentacją projektową i zapisami niniejszej umowy oraz z uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego, ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu Umowy wydanej przez właściwe organy administracji i przekazanie jej Zamawiającemu 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. przygotowanie terenu pod budowę. 2.2. roboty budowlano-wykończeniowe oraz instalacyjne 2.3. wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, gazowego oraz elektroenergetycznego 2.4. wykonanie zjazdu, dojść, dojazdów (wewnętrznych dróg, podjazdów i dojść) 2.5. zagospodarowanie terenu. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty towarzyszące, do wykonania których zobowiązany jest Wykonawca: 3.1. obsługa geodezyjna, 3.2. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 4 egz. 3.3. urządzenie placu budowy, 3.4. zapewnienie tymczasowych przejść i przejazdów oraz zapewnienie dojazdów w sytuacjach awaryjnych 3.5. zabezpieczenie istniejących przewodów kolidujących z nowobudowanymi, 3.6. przywrócenie terenu wokół realizowanej inwestycji do stanu pierwotnego, a w szczególności wykonanie napraw uszkodzeń w związku z realizowaną inwestycją, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają i będą interpretowane w podanej kolejności następujące dokumenty, stanowiące integralna część umowy: 4.1. dokumentacja projektowa 4.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4.3. specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4.4. oferta wykonawcy 5.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej Umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, wytycznymi i zaleceniami oraz do oddania przedmiotu niniejszej Umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 6. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 7. Zakres przedmiotu umowy nie obejmuje dostawy i montażu następującego wyposażenia: - mebli, - szafek, - krzeseł, -regałów, - sprzętu RTV i AGD.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa Jerzy Gajownik, ul. Prosta 3, 21-470 Krzywda, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1911291,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1975374,55

  • Oferta z najniższą ceną: 1898879,19 / Oferta z najwyższą ceną: 2496000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.