eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › FUNDACJA NA RZECZ REWITALIZACJI MIASTA ZIELONA GÓRA Ul. Stary Rynek 1, 65-067 Zielona Góra



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Zielona Góra: FUNDACJA NA RZECZ REWITALIZACJI MIASTA ZIELONA GÓRA Ul. Stary Rynek 1, 65-067 Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 116150 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja na Rzecz Rewitalizacji Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 609810129.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: FUNDACJA NA RZECZ REWITALIZACJI MIASTA ZIELONA GÓRA Ul. Stary Rynek 1, 65-067 Zielona Góra.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót elewacyjnych - ściany o konstrukcji szachulcowej - kościoła parafialnego p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Zielonej Górze w zakres którego wchodzi: Wymiana tynków renowacyjnych na cokole - 175,2 m2 Uzupełnienie tynków na elewacji - 86,1 m2 Impregnacja drewnianych elementów elewacyjnych - 536,1 m2 malowanie elewacji farbami sylikatowymi- 1721,5 m2, malowanie elementów elewacyjnych drewnianych - 457,5 m2 malowanie stolarki okiennej - 241,2 m2 malowanie stolarki drzwiowej - 20,8 m2 obróbki blacharskie z blachy miedzianej na wieży kościoła -29,2 m2

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz dodatkowe: posiadają polisę ubezpieczeniową - odpowiedzialności cywilnej ogólnej w związku z prowadzoną działalnością (odpowiedzialność deliktowa) rozszerzoną o odpowiedzialność cywilną kontraktową: dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w tym kierownika budowy posiadającym uprawnienia budowlane i min. 5 lat praktyki w tym 2 lata w realizacji renowacji budynków zabytkowych: wykazać się realizacją 2-ch robót renowacji budynków zabytkowych zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości min. 350 tys. każda Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty ( załącznik nr 2 ) dostarczony Wykonawcy ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia: dokładnie wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia na formularzu wg załącznika nr 1 do specyfikacji: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: pełnomocnictwo do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym): podpisane załącznik nr 3 i 4 z niezbędnymi oświadczeniami: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej: aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załączniku nr 5: wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielonagora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZIELONA GÓRA, Ul. Stary Rynek 1, 65-067 Zielona Góra - 1 piętro, za zaliczeniem pocztowym.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 12:00, miejsce: ZIELONA GÓRA, Ul. Stary Rynek 1, 65-067 Zielona Góra - 1 piętro.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.