To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych w pasach
drogowych ul. Niepodległości i ul. Krzemienieckiej w Lublinie oraz
pełnienie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 116088 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52929 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych w pasach drogowych ul. Niepodległości i ul. Krzemienieckiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych branży drogowej oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 6 egz. 1.2. Wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz. 1.3. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 1.4. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.5. Wykonanie projektu branży zieleń - obejmującego szczegółową inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzewów przewidzianych do wycinki lub przesadzenia (w przypadku kolizji z infrastrukturą techniczną) oraz zaprojektowanie sposobu zagospodarowania zielenią pasa drogowego (w przypadku konieczności wykonania wycinki uwzględnienie ewentualnych nasadzeń rekompensacyjnych) - 6 egz. 1.6. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. 1.7. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania. 1.8. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 2.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.). 2.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 2.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 2.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 2.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 2.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 2.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej: 3.1. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 3.2. Wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę. 3.3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, 3.4. Uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 3.5. Wykonanie wycinki lub przesadzenia drzew i krzewów (należy uwzględnić obsługę ornitologa) oraz wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych, 3.6. Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją 3.7. Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 3.8. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej, 3.9. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; 3.10. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: - dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową, jeżeli została sporządzona w trakcie realizacji umowy, - STWiORB (z dokumentów umowy, ewentualnie uzupełniające lub zamienne), - dzienniki budowy (oryginały), - książkę obmiarów lub druki obmiaru robót (oryginały), - recepty i ustalenia technologiczne, - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z STWiORB , - deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STWiORB, - opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do odbioru i wykonanych zgodnie z STWiORB wraz z wykazem odchyleń ich uzasadnieniem i omówieniem, - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu, - kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku inwentaryzacji powykonawczej oraz wykaz zmian gruntowych zarejestrowane we właściwym organie zgodnie z wymogami właściwych przepisów prawa, - protokół odebranych elementów robót i świadectwo płatności końcowej sprawdzone przez Inspektora Nadzoru, - korespondencję i inne dokumenty mające istotne znaczenie dla przebiegu realizacji inwestycji 3.11. Rozebranie kolidujących elementów infrastruktury technicznej i wywiezienie ich do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na odległość do 15 km, 3.12. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Groszek Budownictwo Drogowe, Majdan Obleszcze 49, 23-225 Szastarka, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159777,00
Oferta z najniższą ceną: 159777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240447,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Pionu Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Usługa kompleksowej obsługi technologicznej pływalni krytej Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
- Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin i mięsa drobiowego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.