eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Morąg: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 11606 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Gaza Pakiet II - Kompresy Pakiet III- Lignina Pakiet IV - Opaska dziana Pakiet V- Opaska elastyczna Pakiet VI - Opaska gipsowa Pakiet VII - Opaska z waty syntetycznej Pakiet VIII- Pieluchomajtki Pakiet IX- Przylepiec Pakiet X -Wata opatrunkowa Pakiet XI - Opatrunki jałowe Pakiet XII - Gąbka żelat. p/krwot. Pakiet XIII - Gaziki jałowe Pakiet XIV - Podkłady dla dorosłych Pakiet XV - Opatrunki hydrożelowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1do 15 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, A.3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust .1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1),2),3),4), dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty są składane wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny zespół Opieki Zdrowotnej 14-300 Morąg ul. Dąbrowskiego 16 pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny zespół Opieki Zdrowotnej 14-300 Morąg ul. Dąbrowskiego 16 pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gaza o szerokości, co najmniej 90 cm, co najmniej 13-to nitkowa.mb11000 2. Gaza bawełniana wyjałowiona 0,5 m2 szt 9000 3. Gaza bawełniana wyjałowiona 1 m2 szt 9500 4. Gaza bawełniana niewyjałowiona 0,5 m2 szt 250 5. Gaza bawełniana niewyjałowiona 1 m2 szt 300 6. Serweta gazowa, operacyjna z nitką i tasiemką, o wymiarach 45 cm45cm, +/- 10 % co najmniej 4 warstwy, co najmniej 17 nitkowa szt3000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kompresy wyjałowione 5 cm 5 cm 3 szt, 8w,17 nitek op 2000 2. Kompresy wyjałowione 7cm 7 cm lub 7,5 x 7,5 3 szt, 8 w,17 nitek op 4300 3.Kompresy niejałowe 5 cm 5 cm 100 szt , 8 w,17 nitek op 2200 4.Kompresy niejałowe 7,5 cm 7,5 cm 100 szt, 8w,17 nitek op 1000 5.Kompresy niejałowe 10 cm 10 cm 100 szt.,8w,17 nitek op 740.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lignina arkusze kg 1700.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opaska dziana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska dziana podtrzymująca 4 m 10 cm szt 12000 2. Opaska dziana podtrzymująca 4 m 15 cm szt 8300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaska elastyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opaska elastyczna 4 m 10 cm szt 650 2. Opaska elastyczna 4 m 15 cm szt 1500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaska gipsowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opaska gipsowa 10 cm 300 cm szt 900 2. Opaska gipsowa 14 cm 300 cm szt 2500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaska z waty syntetycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opaska z waty syntetycznej 10 cm 3 m szt 900 2. Opaska z warty syntetycznej 15 cm 3 m szt 1500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pielucho- majtki L 30 szt op 270.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylepiec (włóknina) o szerokości 1,25 cm mb 3800 2. Przylepiec (włóknina) o szerokości 2, 5 cm mb 10200 3. Przylepiec (włóknina) o szerokości 5 cm mb 310 4. Przylepiec (włóknina) o szerokości 20 cm mb 1600 5. Przylepiec (tkanina) o szerokości 1,25 cm mb1200 6. Przylepiec (tkanina) o szerokości 2,5 cm mb 1200 7. Przylepiec (tkanina) o szerokości 5 cm mb 250 8. Przylepiec z opatrunkiem sterylnym 7,2 cm x 5 cm szt 2000 9. Przylepiec z opatrunkiem 10 cm x 6 cm szt 600 10. Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne 6 x 100mm lub 6 x 101mm szt 100 11.Przylepiec z opatrunkiem ster. z nacięciem do kaniuli szt 26000 12 Przylepiec wodoodporny z opatrunkiem 6,5 x 5 cm szt 300 13 Przylepiec z opatrunkiem sterylnym 15 cm x 8 cm szt 600 14 Przylepiec z opatrunkiem sterylnym 10 cm x 6 cm szt 1000 15.Przezroczysty samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej 10 x 15 cm szt120 16.Przezroczysty samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej 12 x 25 cm szt 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wata opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wata opatrunkowa 500 g op 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki jalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek jałowy, aktywnie oczyszczający rany, 10x10cm szt 40 2. Opatrunek jałowy, hydrokoloid. do pięt i łokci 8 12 cm szt 35 3.Opatrunek jałowy hydropolimerowy piankowy 10 10cm szt 20 4. Opatrunek jałowy siatkowy ze srebrem 10 10 szt 30 5. Opatrunek jałowy siatkowy ze srebrem 10 20 szt 30 6 Opatrunek jałowy z włókien alginianów wapnia 10 10 szt 20 7. Jałowy hydrokoloidowy do okolicy krzyżowej 12 x 18 cm szt 120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gąbka żelat. p.krwot..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gelatin sponge gąbka żelat. p.krwot. 80x50x10 mm,10 szt op 10 2. Gelatin sponge gąbka żelat. p.krwot. 80X50x1mm, 20 szt op 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Gaziki jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gaziki jałowe nasączone alkoholem do odkażania skóry szt 120 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Podkład dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład dla dorosłych 60 cm 90 cm szt 2400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opatrunek hydrożelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrożelowy na oparzenia sterylny 10 x 40 cm szt 12 2 Opatrunek hydrożelowy na oparzenia sterylny 20 x 45 cm szt 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.