Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Olsztynek: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce
Numer ogłoszenia: 116065 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr. I Profesjonalne środki do utrzymania czystości 1 Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 250 L 2 Płyn do mycia i polerowania szyb 450 L 3 Preparat do mycia podłóg ceramicznych wykonanych z PCV. 420 L 4 Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 200 szt. 5 Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 500 L 6 Kostka zapachowa do WC (wrzutka) 400 szt. 7 Mydło w płynie 800 L 8 Granulki do udrażniania kanalizacji 70 kg 9 Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 800 L 10 Balsam do rąk 120 L 11 Preparat akryl 80 L 12 Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 420 L 13 Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 20 szt. 14 Proszek do czyszczenia 40 L 15 Preparat przeciw PLEŚNI 25 L Pakiet nr. II Profesjonalne środki myjące do utrzymania higieny w kuchni 1 Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 800 L 2 Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 800 L 3 Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 600 L 4 Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 200 L 5 Preparat przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń- kuchnia. 950 L 6 Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia 100 Szt. 7 Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 50 Szt. 8 Preparat do utrzymania higieny w kuchni 10 L 9 Preparat myjący do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 20 Szt. 10 Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 50 Szt. Pakiet nr. III Środki do utrzymania czystości, higieny 1 Ręcznik papierowy w rolce (rozmiar S). 11000 szt. 2 Ręcznik papierowy składany,Zetka. 160 kart. 3 Papier toaletowy do dozowników (średnica rolki 180mm). 8500 szt. 4 Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 200 szt. 5 Zmywaki szorstkie do szorowania 350 szt. 6 Serwetki śniadaniowe (gastronomiczne) 500 opak. 7 worki na śmieci - odpadki opakowanie 50szt. 60l 340 opak. - worki na śmieci - odpadki opakowanie 25szt. 120l 140 opak. - worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 150 opak. 8 Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. 9 Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 260 Szt.. 10 Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 20 szt. 11 ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. 12 ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 1500 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3, 39.52.58.10-9, 39.83.12.10-1, 33.76.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku winien złożyć oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty, oświadczenia wymagane w pkt.3. SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp., 1.4.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 1.5.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - dział administracji szpitala V piętro pok. kierownika administracyjno-gospodarczego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 12:00, miejsce: recepcja szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 250 L Płyn do mycia i polerowania szyb 450 L Preparat do mycia podłóg ceramicznych wykonanych z PCV. 420 L Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 200 szt. Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 500 L Kostka zapachowa do WC (wrzutka) 400 szt. Mydło w płynie 800 L Granulki do udrażniania kanalizacji 70 kg Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 800 L Balsam do rąk 120 L Preparat akryl 80 L Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 420 L Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 20 szt. Proszek do czyszczenia 40 L Preparat przeciw PLEŚNI 25 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalne środki myjące do utrzymania higieny w kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 800 L Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 800 L Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 600 L Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 200 L Preparat przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń- kuchnia. 950 L Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia 100 Szt. Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 50 Szt. Preparat do utrzymania higieny w kuchni 10 L Preparat myjący do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 20 Szt. Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 50 Szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do utrzymania czystości, higieny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik papierowy w rolce (rozmiar S). 11000 szt. Ręcznik papierowy składany Zetka. 160 kart. Papier toaletowy do dozowników (średnica rolki 180mm). 8500 szt. Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 200 szt. Zmywaki szorstkie do szorowania 350 szt. Serwetki śniadaniowe (gastronomiczne) 500 opak. worki na śmieci - odpadki opakowanie 50szt. 60l 340 opak. worki na śmieci - odpadki opakowanie 25szt. 120l 140 opak. worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 150 opak. Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 260 Szt.. Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 20 szt. ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 1500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 70 kW wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.