Ogłoszenie nr 11605 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.
Szamotuły: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312279
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314455
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
55382200000, ul.
ul. Sukiennicza
13,
64500
Szamotuły, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612 927 103, faks
612 927 102, e-mail
zam.pub@szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-381-3/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację medycznego systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls w następującym zakresie :usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls tj.: Nadzór Autorski [NA] + Serwis Aplikacji [SA] + Konsultacje [KA] oraz Nadzór eksploatacyjny [NE] wykonywany w ilości 96 godzin wraz z Serwisem Motoru Bazy Danych [SBD], do wykorzystania w czasie trwania umowy tj w okresie 12 miesięcy według potrzeb i wyboru Zamawiającego Płatność za wymieniony wyżej zakres czynności (NA, SA, KA, NE i SBD) odbywać się będzie ryczałtowo w 12 ratach miesięcznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ. 3. Informacja o wykazie licencji objętych serwisem: L.p. Nazwa aplikacji Rodzaj licencjonowania liczba licencji Konsultacje [KA] 1. Eskulap - Ruch Chorych równoczesny użytkownik 27 nie 2. Eskulap - Zlecenia medyczne równoczesny użytkownik 20 nie 3. Eskulap NT serwer 1 nie 4. Eskulap - Rozliczenia z płatnikami stanowisko 1 TAK 5. Eskulap - Gruper serwer 1 nie 6. Eskulap - Laboratorium równoczesny użytkownik 8 nie 7. Sterownik analizatora urządzenie 9 nie 8. Eskulap - Pracownia diagnostyczna równoczesny użytkownik 10 nie 9. Eskulap - Apteka stanowisko 5 nie 10. Eskulap - Apteczka Oddziałowa stanowisko 12 nie 11. Eskulap - Bank Krwi równoczesny użytkownik 1 nie 12. Eskulap - HL7 urządzenie, system 1 nie 13. Eskulap - Integrator system 1 nie 14. Impuls - FK jednoczesny operator pakietu 18 nie 15. Impuls - Kadry jednoczesny operator pakietu nie 16. Impuls - Płace jednoczesny operator pakietu nie 17. Impuls - Magazyn jednoczesny operator pakietu nie 18. Impuls - Dystrybucja jednoczesny operator pakietu nie 19. Impuls - Środki Trwałe jednoczesny operator pakietu nie 20. eDeklaracje jednoczesny operator pakietu 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT131841.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 162164.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.