eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rynarzewo › Dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem terenowym 4x4



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Rynarzewo: Dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem terenowym 4x4
Numer ogłoszenia: 116035 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna, ul. Strażacka 1, 89-200 Rynarzewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3845603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osprynarzewo.za.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem terenowym 4x4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem terenowym 4x4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. udzielą na w/w pojazd gwarancji co najmniej : 2-letniej 5. udzielą terminu płatności: - na min. 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia. 6. złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ (Rozdział IV) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 - 3 ustawy p.z.p. 7. posiadają lub na minimum 7 dni przed datą odbioru pojazdu będą posiadać certyfikat zgodności lub dopuszczenia do stosowania w ochronie p.poż. na oferowany pojazd na terenie Polski, ( w przypadku nie posiadania certyfikatu w dniu składania ofert należy dołączyć stosowne oświadczenie). 8. posiadają świadectwo homologacji podwozia, w przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów, świadectwo homologacji na cały pojazd wraz z zabudową. 9. zaoferują pojazd fabrycznie nowy z rocznika 2007.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. wypełniony formularz oferty z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 - 3 ustawy p.z.p. 3. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (zał. nr 2 - wzór oferty), 4. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. , 5. umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6. świadectwo homologacji podwozia, w przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów, świadectwo homologacji na cały pojazd wraz z zabudową. 7. certyfikat zgodności lub dopuszczenia do stosowania w ochronie p.poż. na oferowany pojazd na terenie Polski, w przypadku jego braku należy do oferty dołączyć oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się go przedstawić min. na 7 dni przed datą odbioru przedmiotu zamówienia. 8. wykaz minimum 2 zrealizowanych zamówień na podobne pojazdy i wartości nie mniejsze niż 500 000 zł. wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 9. wypełniony zał. Nr 1 do SIWZ - specyfikacja techniczna ,, w rubryce propozycje Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osprynarzewo.za.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią 89-100 Nakło nad Notecią ul. Strażacka 3.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią 89-100 Nakło nad Notecią ul. Strażacka 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.