Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Zakopane: dostawa samochodów terenowo-osobowych
Numer ogłoszenia: 116011 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ul. Piłsudskiego 65, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2061550, fax 018 2061550 wew. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów terenowo-osobowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych samochodów terenowo-osobowych, przystosowanych do ratownictwa górskiego tj. do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych, wyposażonych w sygnalizację świetlno- dźwiękową pojazdów uprzywilejowanych, spełniających warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn.zm.). 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do siwz. 3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić następującej gwarancji: - na samochód 3 lata lub 100 000 km, - na perforację nadwozia 6 lat bez limitu przebiegu, - naprawy gwarancyjne na terenie kraju w nieprzekraczalnym terminie 7 dni. 4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania pojazdów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Oryginalny kod CPV: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 12.000 zł (słownie:dwanaście tysięcy złotych) należy wnieść na zasadach określonych w siwz.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał, co najmniej 2 dostawy o charakterze i wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa samochodów terenowo-osobowych o wartości nie mniejszej niż 80% ceny złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; (należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji); 7. wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu 8. szczegółowy opis techniczny pojazdów (sporządzony wg zał. nr 1 do siwz) potwierdzający parametry techniczne opisane w zał. nr 1 do siwz; 9. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 10. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji). 11. dowód wniesienia wadium. 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.10 niniejszej specyfikacji: 11.1) ppkt 1, 2 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 11.2) ppkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 13. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 11.1) lit. a i c) oraz ppkt 11.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 11.1) lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ppkt 11.1 i 11.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. oferta wspólna: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za¬mó¬wie¬nia. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3) Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy. W zakresie warunku określonego w pkt 2 (opis warunków udziału) wykonawcy wspólnie mają udowodnić, iż spełniają ten warunek. 5) Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1, 2, 3,4,5,12 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. 6)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 7) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych . 8) Wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny 34-500 Zakopane ul. Piłsudskiego 65.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 15:30, miejsce: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny 34-500 Zakopane ul. Piłsudskiego 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa osobowego samochodu typu BUS na potrzeby Grupy Jurajskiej GOPR
- Zakup samochodu służbowego
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa ładowarki kołowej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego w ramach realizacji zadania pn. "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.