eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Zakup i dostawę kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów u źródła w ramach projektu pn.,Rozbudowa i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów powstających u źródła na obszarze miasta Sierpca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Sierpc: Zakup i dostawę kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów u źródła w ramach projektu pn.: ,Rozbudowa i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów powstających u źródła na obszarze miasta Sierpca
Numer ogłoszenia: 116010 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów u źródła w ramach projektu pn.: ,Rozbudowa i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów powstających u źródła na obszarze miasta Sierpca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów u źródła w ramach projektu pn.: Rozbudowa i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów powstających u źródła na obszarze miasta Sierpca, obejmujący: 1) Zakup i dostawę kontenera o pojemności ok. 48 m3 do organizacji PSZOK - sztuk 1 2) Pojemniki wewnętrzne kontenera PSZOK - 13 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Sp. z o. o., ul. Traugutta 33, 09-200 Sierpc. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, oraz posiadać wymagane prawem certyfikaty i karty gwarancyjne. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, specjalistycznym transportem samochodowym, lub w inny sposób zapewniający bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. Koszt transportu, rozładunku (ustawienia we wskazanym miejscu) i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia, odbędzie się maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w godz. od 8:00 do14:00, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Oferowane produkty należy przedstawić w formie opisowej, załączając do oferty wyciągi z folderu lub w formie kart katalogowych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że produkt posiada parametry zgodne z wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową produktu rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem do właściwej strony internetowej) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie niezbędne parametry oferowanego produktu. Uzupełnieniem karty katalogowej danego produktu może być również oryginalna instrukcja techniczna oferowanego produktu. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Rozbudowa i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów powstających u źródła na obszarze miasta Sierpca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, Działanie 4.2 Ochrona powierzchni ziemi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44.61.30.00 - Duże pojemniki 44.61.34.00 - Pojemniki do przechowywania 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była jedna dostawa analogiczna do wyspecyfikowanej, której przedmiotem była dostawa kontenera/ów, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 6) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, 7) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 8) poprawienia warunków gwarancji. 2. Warunki dokonania zmian Umowy: 1) Zasady inicjowania zmiany: a) wniosek zamawiającego o dokonanie zmiany, b) wniosek zamawiającego, aby wykonawca przedłożył propozycje zmiany, c) wniosek wykonawcy, 2) Wniosek zmiany powinien zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany potwierdzające, że proponowana zmiana ma na celu usprawnienie usług i/lub wynika ze zmian związanych z finansowaniem zamówienia na usługi lub warunki jej dokonania określono w innych ustaleniach umowy, c) koszt zmiany i sposób jego obliczenia - wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany - wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11A 09 - 200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11A 09 - 200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozbudowa i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów powstających u źródła na obszarze miasta Sierpca współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.