eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa materiałów edukacyjnych, tuszy i tonerów do projektu pt.Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Biała Podlaska: Dostawa materiałów edukacyjnych, tuszy i tonerów do projektu pt.: Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 116000 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63514 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3436606, faks 83 3436606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów edukacyjnych, tuszy i tonerów do projektu pt.: Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów edukacyjnych, tuszy i tonerów według następujących części:Część1- dostawa materiałów edukacyjnych w ramach unowocześnienia bazy dydaktycznej szkoły,Część 2 - dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych-Profesjonalna sekretarka/recepcjonistka;Część 3 - dostawa materiałów biurowych do zajęć praktycznych-Profesjonalna sekretarka/recepcjonistka;Część 4 - dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych -Bukiety na każdą okazję,Część 5 - dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych -Profesjonalny barman i kelner;Część 6 - dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych-Profesjonalny kasjer, fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej; Część 7 - dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych -Przedstawiciel handlowy;Część 8 - dostawa materiałów biurowych do zajęć dydaktyczno-wyrówanawczych -Język obcy zawodowy;Część 9 - dostawa tuszy i tonerów w ramach kosztów bezpośrednich;Część 10 - sukcesywna dostawa tuszy i tonerów w ramach kosztów pośrednich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.81.50.00 - Notatniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach projektu pt.: Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach unowocześnienia bazy dydaktycznej szkoły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5548,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5945,47

  • Oferta z najniższą ceną: 5945,47 / Oferta z najwyższą ceną: 5945,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych - Profesjonalna sekretarka/recepcjonistka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 601,34

  • Oferta z najniższą ceną: 601,34 / Oferta z najwyższą ceną: 601,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych do zajęć praktycznych - Profesjonalna sekretarka/recepcjonistka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 273,06

  • Oferta z najniższą ceną: 273,06 / Oferta z najwyższą ceną: 273,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych - Bukiety na każdą okazję

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 452,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 408,14

  • Oferta z najniższą ceną: 408,14 / Oferta z najwyższą ceną: 408,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych - Profesjonalny barman i kelner

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 872,90

  • Oferta z najniższą ceną: 872,90 / Oferta z najwyższą ceną: 872,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych-Profesjonalny kasjer, fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo- Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181,76

  • Oferta z najniższą ceną: 181,76 / Oferta z najwyższą ceną: 181,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa materiałów edukacyjnych do zajęć praktycznych - Przedstawiciel handlowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223,97

  • Oferta z najniższą ceną: 223,97 / Oferta z najwyższą ceną: 223,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych do zajęć dydaktyczno-wyrówanawczych - Język obcy zawodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks.Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1638,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1703,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1703,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1703,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów w ramach kosztów bezpośrednich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3iNK S.C. Łikasz Afryka, Ksenia Wolak, Piotr Czerwonka, ul. Zemborzycka 59, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 934,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 681,42

  • Oferta z najniższą ceną: 681,42 / Oferta z najwyższą ceną: 3007,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów w ramach kosztów pośrednich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3iNK S. C. Łikasz Afryka, Ksenia Wolak, Piotr Czerwonka, ul. Zeborzycka 59, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 646,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 616,23

  • Oferta z najniższą ceną: 616,23 / Oferta z najwyższą ceną: 917,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.