eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzidło › Przebudowa drogi gminnej Nr 250510W Czarnia - Szafranki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Kadzidło: Przebudowa drogi gminnej Nr 250510W Czarnia - Szafranki
Numer ogłoszenia: 115995 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kadzidło, ul. Targowa 4, 07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie, tel. 029 7618016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kadzidlo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 250510W Czarnia - Szafranki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej o długości 1150 m polega w szczególności na: -mechanicznym karczowaniu krzaków i podszyć średnich, -korytowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni żwirowej, -wykonaniu podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, -wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm, -uzupełnieniu poboczy pospółką. -ustawieniu pionowych znaków drogowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj., a)prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj., a)w ciągu ostatnich 5 lat (od czerwca 2003 do maja 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna budowę bądź przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej i długości co najmniej 1 km, b)dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie dróg z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem, wpisanymi na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., a)posiada środki własne lub potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł. b)posiadają wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w 2007 roku liczony wg wzoru: Xpb = aktywa bieżące (majątek obrotowy) . pasywa bieżące (zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne) nie mniejszy niż 1,0 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 1/. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wysta-wione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 2/. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub za-świadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 3/. 4.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpie-czenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji or-ganu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 4/. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik nr 5/. 6.Wykaz podstawowego personelu kierowniczego i technicznego, który będzie wykonywał lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do wła-ściwej Izby Inżynierów Budownictwa /załącznik nr 6/. 7.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada ra-chunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 300 000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 7/. 8.Kopia bilansów oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do spo-rządzania bilansu - informację określającą obroty, zysk oraz aktywa bieżące i zobowiązania krótkotermi-nowe za rok 2007 /załącznik nr 8/. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 i pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert /załącznik nr 9/. 10.Oświadczenie o zatrudnieniu podwykonawców /załącznik nr 10/. 11.Podpisany projekt umowy /załącznik nr 11/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kadzidlo.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kadzidło 07-420 Kadzidło ul. Targowa 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kadzidło 07-420 Kadzidło ul. Targowa 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.