eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › dostawy części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich oraz opon do tych autobusów w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w prze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Kutno: dostawy części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich oraz opon do tych autobusów w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) nr sprawy: ZP-MZK-2008/6.
Numer ogłoszenia: 11597 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314547 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji, ul. Cmentarna 1, Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2547432, faks 024 2547453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich oraz opon do tych autobusów w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) nr sprawy: ZP-MZK-2008/6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie A - części i akcesoriów do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie i silników do nich CPV 3430000-0 - części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Zadanie B - opon do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Kutnie CPV 34352200-1 opony do autobusów 2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - części i akcesoria do pojazdów i silników do nich : 2.1.Trwałe oznakowanie części zamiennych, dostawa części zamiennych zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i konstrukcyjnymi wytwórców autobusów w układach kierowniczych, pneumatycznym, hamulcowym. W przypadku zaproponowania zamienników, mają one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami ustalonymi przez producenta pojazdu tzn. mają być tej samej jakości co części montowane w autobusach. Części zamienne nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną zwrócone Wykonawcy i będą traktowane jako nie dostarczone. Wykonawca dostarcza sukcesywnie części zamienne własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia części zamiennych). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi, wad w dostarczonych częściach zamiennych, Zamawiający sporządzi Protokół Reklamacyjny wskazując w nim stwierdzone wady. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonej części zamiennej na nową cześć zamienną na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie do 28 dni od dnia pisemnego otrzymania zgłoszenia ( protokołu). W toku realizacji umowy ilości poszczególnych części zamiennych, wymienionych w załączniku - wykaz przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości netto umowy. Zamawiający może w każdej chwili zmniejszyć ilość zamówionych części zamiennych w przypadku zmniejszenia lub braku środków finansowych lub z powodu istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego części zamiennych, których ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił w ramach wartości zamówienia. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą ma prawo do zmian ilości w asortymencie zamawianych części, tzn. zwiększenie ilości danej pozycji zamówienia kosztem zmniejszenia ilości z innej pozycji. W przypadku nie wyczerpania całości zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych skutków prawnych ani finansowych. 2.2.Wymagania do przedmiotu zamówienia: a) części zamienne, stanowiące przedmiot zamówienia, należy dostarczać w opakowaniach producenta lub z metką fabryczną, na której powinno znajdować się oznaczenie producenta, numer katalogowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 12 -sto miesięcznej gwarancji na dostarczone części, liczonej od dnia dostawy, b) części zamienne bez oznaczeń wymienionych w punkcie 2.2. lit.a) to znaczy, co najmniej bez oznaczenia producenta i numeru katalogowego nie będą przyjęte przez Zamawiającego i zostaną zwrócone na koszt Wykonawcy. W przypadku niewłaściwych parametrów jakościowych dostarczonych części zamiennych, budzących wątpliwość, co do jakości gwarantowanej przez producenta, Zamawiający odmówi zapłaty za dostawę zakwestionowanej partii do czasu rozpatrzenia reklamacji. 2.3.Wykonawca będzie zobowiązany realizować sukcesywne dostawy części zamiennych i akcesoriów do magazynu zamawiającego w Kutnie ul. Cmentarna 1, według niżej przedstawionych wymagań: a) dowóz części zamiennych do magazynu Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy, jego transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przez Wykonawcę przewoźnika, b) dostawy będą realizowane według potrzeb zgłaszanych pisemnie przez Zamawiającego, c) dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, d) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w czasie do 72godzin, liczonym od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę w dniu roboczym. Jeżeli po dniu roboczym, w którym Zamawiający złoży zamówienie nastąpi dzień wolny od pracy (niedziele i święta oraz w soboty), termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni wolnych od pracy, e) zamówienia będą składane przez pracownika Zamawiającego, na druku Zamawiającego, za pomocą faksu, f) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę nastąpi faksem następnego dnia po wysłaniu zamówienia przez Zamawiającego do godziny 13:00, g) Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie, o którym mowa w pkt 2.3. lit .f, o częściach które nie zostaną zrealizowane na bieżąco oraz o terminie ich realizacji. h) Wykonawca dostarcza opony do autobusów fabrycznie oznakowane, gwarantujące przebieg - dla opon bezdętkowych minimum 100.000 km. Dostarczone opony nie oznakowane fabrycznie zostaną zwrócone Wykonawcy i będą traktowane jako nie dostarczone. Wykonawca dostarcza sukcesywnie opony do autobusów własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ich ubezpieczenia). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi, wad w dostarczonych oponach, Zamawiający sporządzi Protokół Reklamacyjny wskazując w nim stwierdzone wady. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonej partii opon na nową na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie do 28 dni od dnia pisemnego otrzymania zgłoszenia ( protokołu). W toku realizacji umowy ilości poszczególnych opon, wymienionych w załączniku - wykaz przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości netto umowy. Zamawiający może w każdej chwili zmniejszyć ilość zamówionych opon w przypadku zmniejszenia lub braku środków finansowych lub z powodu istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego opon, których ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. W ramach wartości zamówienia. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą ma prawo do zmian ilości w asortymencie zamawianych opon, tzn. zwiększenie ilości danej pozycji zamówienia kosztem zmniejszenia ilości z innej pozycji. W przypadku nie wyczerpania całości zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych skutków prawnych ani finansowych. 2.4.Wymagania do przedmiotu zamówienia - opony do autobusów : a) dostarczane opony, stanowiące przedmiot zamówienia, winny być fabrycznie oznakowane. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone opony liczonej od dnia dostawy i gwarantuje przebieg - opon bezdętkowych minimum 100.000km, b) opony bez oznakowania, o którym mowa w pkt 2.4. lit. a to znaczy, fabrycznie nie oznakowane nie będą przyjęte przez Zamawiającego i zostaną zwrócone na koszt Wykonawcy. W przypadku niewłaściwych parametrów jakościowych dostarczonych opon, budzących wątpliwość, co do jakości gwarantowanej przez producenta, Zamawiający odmówi zapłaty za dostawę zakwestionowanej partii do czasu rozpatrzenia reklamacji. 2.5.Wykonawca będzie zobowiązany realizować sukcesywne dostawy opon do magazynu zamawiającego w Kutnie ul. Cmentarna 1, według niżej przedstawionych wymagań: a) dowóz opon do magazynu Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy, jego transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przez Wykonawcę przewoźnika, b) dostawy będą realizowane według potrzeb zgłaszanych pisemnie przez Zamawiającego, c) dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, d) Zamawiający wymaga aby dostawa opon była realizowana co 7 dni, awaryjnie w czasie72 godzin, liczonym od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę w dniu roboczym. Jeżeli po dniu roboczym, w którym Zamawiający złoży zamówienie nastąpi dzień wolny od pracy (niedziele i święta oraz w soboty), termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni wolnych od pracy, e) zamówienia będą składane przez pracownika Zamawiającego, na druku Zamawiającego, za pomocą faksu, f) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę nastąpi faksem następnego dnia po wysłaniu zamówienia przez Zamawiającego do godziny 13:00, g)Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie, o którym mowa w pkt 2.5. lit .d, o dostawach, które nie zostaną zrealizowane na bieżąco oraz o terminie ich realizacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34.35.22.00 - Opony do autobusów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 166729.77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie A

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Autocentrum Maziarz, Krawiec - Spółka Jawna, Wola Mielecka 358 a, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 140749.77
  • Oferta z najniższą ceną: 140749.77 oferta z najwyższą ceną: 140749.77
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie B

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLMEC Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 5, 83-121 RUDNO, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25980
  • Oferta z najniższą ceną: 25980 oferta z najwyższą ceną: 28324
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.