eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji dobudowanej części budynku PWSIP w Łomży przy ul. Poznańskiej 141 B.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Łomża: Roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji dobudowanej części budynku PWSIP w Łomży przy ul. Poznańskiej 141 B.
Numer ogłoszenia: 115976 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, fax 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji dobudowanej części budynku PWSIP w Łomży przy ul. Poznańskiej 141 B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i rodzaj robót budowlanych określa ściśle dokumentacja projektowa (załącznik nr 3 do SIWZ), na którą składa się: ­ przedmiar robót, ­ opis techniczny projektu budowlanego w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, ­ rysunki projektu budowlanego w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, ­ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust 1 ustawy Pzp posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale 4 SIWZ Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający o ile zajdzie taka potrzeba wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp załącznik nr 1 do oferty w formie oryginału W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: stosuje się odpowiednio parag 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605 W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia art. 23 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp ma włączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Zamawiający może sprawdzić czy inne wymagania dla uznania nie podlegania wykluczeniu przez każdy podmiot tworzący podmiot wspólny są spełnione, który ma mieć dokumenty wymienione w pkt 2 6, zgodnie z art. 23 ust 3 Pzp. Wymagane jest upoważnienie dla lidera podmiotu wspólnego podpisane przez podmioty tworzące podmiot wspólny w przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę umowa podmiotów tworzących podmiot wspólny, ma być dostarczona Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy Zamawiającego z wybranym Generalnym Wykonawcą Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot wspólny złoży ofertę. Wykonawca ten nie może sam złożyć oferty w tym postępowaniu. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, tylko i wyłącznie jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie w sumie. Zamawiający wymaga aby wykonawcy posiadali uprawnionego kierownika budowy lub kierownika robót w branży, która jest przedmiotem realizacji, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku Wykaz uprawnionych osób pełniących funkcję kierownika budowy robót stanowiącym załącznik nr 3 do oferty i złożone dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB Kierownik budowy robót może być jednocześnie kierownikiem robót. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie w sumie Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4, w związku z art. 25 ust. 1 pkt.1 i ust. 2 oraz art. 26 ust 3 ustawy Pzp Wymagane dokumenty w muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Poznańska 143B, 18-400 Łomża, w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do 14 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 12:00, miejsce: PWSIP w Łomży, ul. Poznańska 141 B, 18-400 Łomża, pokój nr 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.