Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Płock: Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii z programem profilaktycznym dotyczącym profilaktyki uzależnień dla 120 dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z miasta Płocka
Numer ogłoszenia: 115934 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii z programem profilaktycznym dotyczącym profilaktyki uzależnień dla 120 dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z miasta Płocka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii z programem profilaktycznym dotyczącym profilaktyki uzależnień dla 120 dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z miasta Płocka Termin: kolonie zostaną zorganizowane w terminie: od 15.07.2016r. do 31.08.2016r. w jednym lub dwóch lub trzech turnusach bezpośrednio po sobie następujących. Turnus/y trwać będą 14 kolejnych dni każdy. Miejsce pobytu: Przedmiot zamówienia zorganizowany zostanie na terenie Polski, w miejscowości nadmorskiej, czystej ekologicznie (w pobliżu terenów umożliwiających aktywny wypoczynek uczestników na świeżym powietrzu). Zamawiający nie dopuszcza organizacji kolonii w miejscowości skażonej..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 25% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) - co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu wypoczynku o liczbie uczestników nie mniejszej niż 120, lub b) dwie lub trzy usługi polegające na zorganizowaniu wypoczynku o łącznej liczbie uczestników nie mniejszej niż 120.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) 1 wychowawcą na maksymalnie 15 dzieci - wychowawca musi być osobą powyżej 25 roku życia, pełniącą co najmniej trzykrotnie funkcję wychowawcy na koloniach/zimowiskach oraz posiadające kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67), b) 1 kierownikiem na każdym turnusie - kierownikiem turnusu musi być osoba powyżej 25 roku życia, pełniąca co najmniej trzykrotnie funkcję kierownika kolonii/zimowiska oraz posiadające kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67), c) 1 osobą na każdym turnusie realizującą program profilaktyczny, osoba/y ta/e musi/szą być powyżej 25 roku życia oraz posiadać doświadczenie w co najmniej trzykrotnym prowadzeniu zajęć o podobnym charakterze, d) ratownikiem wodnym WOPR - pozostającym do dyspozycji uczestników przez cały okres wypoczynku: - w przypadku organizacji 1 turnusu - minimalnie 2 ratowników, - w przypadku organizacji więcej niż 1 turnusu - minimalnie 1 ratownik na turnus. Osoba/y ta/e musi/szą być powyżej 25 roku życia oraz posiadać doświadczenie w co najmniej trzykrotnym pełnieniu funkcji ratownika na koloniach. e) 1 pielęgniarką na każdym turnusie - osoba ta musi być powyżej 25 roku życia oraz posiadać doświadczenie w co najmniej trzykrotnym pełnieniu funkcji pielęgniarki na koloniach/zimowiskach. f) W przypadku zatrudnienia instruktorów do prowadzenia zajęć rekreacyjno -sportowych, osoba/y ta/e musi/szą być powyżej 25 roku oraz powinny posiadać uprawnienia stosownie do prowadzonych zajęć.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: dokumentację fotograficzną obiektu, w postaci zdjęć wysokiej jakości (w wersji papierowej lub cyfrowej, w formacie minimum 10x15cm- 1 zdjęcie lub cyfrowej wielkość pliku minimum 1MB - 1 zdjęcie) lub/i filmu DVD przedstawiających: obiekt wypoczynku, przykładowe pokoje, w których zakwaterowani będą uczestnicy, łazienkę (umywalki, wc, prysznice), stołówkę, świetlicę, pomieszczenie do prowadzenia zajęć grupowych, plac zabaw, boisko lub wydzielone miejsce do gier i zabaw na świeżym powietrzu, pomieszczenie wydzielone dla opieki medycznej z izolatką, oraz oświadczy, że standard elementów obiektu, które nie będą przedstawione na fotografiach lub/i filmie nie jest gorszy; Zdjęcia powinny zawierać opis przedstawionych obiektów (tj. powinny być opisane).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz cenowy - Załącznik Nr 2. 2) Program pobytu, w którym zostaną uwzględnione elementy, o których mowa w pkt9, ppkt a - Opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8. 4) Opis warunków zakwaterowania i wyżywienia - Załącznik Nr 9. 5) Program profilaktyczny, w którym zostaną uwzględnione elementy, o który mowa w pkt 10 Opisu przedmiotu zamówienia. 6)Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8/ 8) Dowód wniesienia wadium 9) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 10 (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - program pobytu i program profilaktyczny - 10
- 3 - atrakcyjność ośrodka wypoczynku - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2. terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki. c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy w terminie umownym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta (wejście od ul. Zduńskiej), stanowisko nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta (wejście od ul. Zduńskiej), stanowisko nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wypoczynek letni dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego - część I"
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
- Usługa polegająca na zorganizowaniu nad morzem kolonii letnich w okresie wakacji 2024 roku dla dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, w podziale na 2 zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.