eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowa › Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2007/2008.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Jerzmanowa: Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 115933 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 831-21-24, fax 0-76 831-21-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-jerzmanowa.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2007/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2007/2008. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje,zezwolenia, certyfikaty, atesty. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Poniosą koszty związane z ubezpieczeniem pojazdów oraz wszelkiego rodzaju konsekwencji ubezpieczenia. 5. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 7. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek. 8. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min.14 dni licząc od dnia złożenia faktury. 9. Za okres ostatnich 2 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia usług. 10. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 zpóźn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez oferentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ - aktualne odpisy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesję lub zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji9, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawne zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - koncesję lub zezwolenie na wykonanie krajowego drogowego przewozu osób, - wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) i kserokopiami badań technicznych, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 4 do SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, - referencje za wykonanie usług podobnego rodzaju

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp-jerzmanowa.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19, 67-200 Głogów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul.Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa, pok.13 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.