eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY SZUBIN, W TYM GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Szubin: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY SZUBIN, W TYM GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 115922 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY SZUBIN, W TYM GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Szubin, w tym jednostek organizacyjnych: 1) Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul. Kcyńska 12a, 89-200 Szubin, 2) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie, ul. Kcyńska 34, 89-200 Szubin. Gmina Szubin wykonuje zadania związane z bankową obsługą budżetu przy pomocy Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin. 2. Katalog podstawowych czynności, wykonywanych w ramach bankowej obsługi budżetu: 1) Otwarcie i prowadzenie trzech rachunków bieżących, piętnaście rachunków pomocniczych w tym rachunku sum depozytowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Mieszkaniowych, otwarcie i prowadzenie kont wirtualnych (5416 szt.) 2) Dokonywanie operacji bankowych: a) realizacja przelewów w czasie rzeczywistym, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych nie krócej niż w godzinach od 8:00 do 15:00, c) dokonywanie wypłat gotówkowych nie krócej niż w godzinach od 8:00 do 15:00, w tym: - wypłata wynagrodzeń, umów zleceń, umów o dzieło, - wypłata świadczeń: rodzinnych, z funduszu alimentacyjnego, pielęgnacyjnych, zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie paliwa, zasiłków, zapomóg, dodatków energetycznych i mieszkaniowych oraz stypendiów szkolnych i socjalnych, - wypłata delegacji, ryczałtów, diet, inkasa, kaucji, pożyczek, - zwroty, nadpłaty i inne. 3) Prowadzenie obsługi kasowej: a) Gminy Szubin, b) Miejskiego Zespołu Oświaty, Sportu i Rekreacji w Szubinie, c) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie. 4) Udostępnianie wyciągów bankowych: a) Gminiy Szubin, b) Miejskiego Zespołu Oświaty, Sportu i Rekreacji w Szubinie, c) Miejsko-Gminnago Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie z rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych i pozostałych z danego dnia do godz. 10:00 w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu operacji. 5) Udzielenie Gminie Szubin na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu. 6) Wykonawca zapewnia miesięczny okres kapitalizacji na rachunkach, o których mowa w części III ust. 2 pkt. 1 SIWZ, 7) Wykonawca zapewnia otwarcie i prowadzenie rachunków lokat terminowych w warunkach negocjowanych służących do lokowania nadwyżek środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku każdej jednostki. 8) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o saldzie rachunku lub rachunku lokaty na koniec roku kalendarzowego pocztą, listem zwykłym na adres jednostek wskazany w części III ust. 1 SIWZ, 9) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych zestawień wykonanych operacji, z wyszczególnieniem ich ilości oraz pobranej prowizji z tytułu ich wykonania (wpłaty, wypłaty i przelewy od których pobrana prowizja obciąża rachunek) do 10 dnia następnego miesiąca po zakończonym miesiącu dla każdej jednostki oddzielnie. 10) Wykonawca zapewnia szyfrowany dostęp do strony systemu bankowości internetowej w okresie realizacji zamówienia w każdej jednostce. a) System musi pozwalać na: - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na obsługiwanych rachunkach, - przeszukanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach wg. nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnia w zbiorze operacji, - export / import danych do innych systemów (np. do systemu finansowo-księgowego), - składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10.00 następnego dnia roboczego, - uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, - możliwość podglądu przez Zamawiającego rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, b) Wykonawca zapewnia nieodpłatne instalacje wraz ze szkoleniem wyznaczonych pracowników w każdej jednostce oraz bezpłatną konserwację i doradztwo w zakresie obsługi systemu elektronicznej bankowości w okresie realizacji zamówienia. 11) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od: a) przelewów wewnątrz bankowych, b) sporządzania wyciągów bankowych oraz dokumentów źródłowych w formie papierowej, c) wydanych blankietów czekowych i ich potwierdzeń, d) za realizację czeków gotówkowych. 12) Siedziba banku, oddział, filia lub punkt kasowy powinien znajdować się w odległości nie większej niż 200 m od siedziby Urzędu Miejskiego w Szubinie. Wymagane jest również posiadanie lub utworzenie co najmniej dwóch punktów kasowych w miejscach innych niż siedziba banku (oddział bądź filia) na terenie miasta Szubina. 13) W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, będą one obsługiwane przez Wykonawcę na zasadach i warunkach niniejszego zamówienia. 3. Warunki, jakie będzie musiał dopełnić wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy: 1) posiadanie przez Wykonawcę siedziby, oddziału lub filii w Szubinie bądź otwarcie oddziału lub filii w Szubinie najpóźniej w dniu podpisania umowy, 2) posiadanie dodatkowo dwóch punktów kasowych w miejscach innych niż siedziba banku, oddziału bądź filii na terenie miasta Szubina, najpóźniej w dniu podpisania umowy, 3) kasa bądź punkt kasowy powinien znajdować się w odległości nie większej niż 200 m od siedziby Urzędu Miejskiego w Szubinie, 4) bank, oddział lub filia powinien zapewnić realizowanie na miejscu całego przedmiotu zamówienia, 5) wykonywanie czynności związanych z przedmiotem zamówienia we wszystkie dni robocze, 6) zapewnienie obsługi bankowej Gminie Szubin, MGOPS oraz MZOSiR w Szubinie w systemie bankowości elektronicznej obsługi bankowej nie później niż do dnia 1maja 2014 roku, 7) Nie pobieranie żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu prowadzenia bankowej obsługi poza wymienionymi w ofercie. 4. Orientacyjne dane charakterystyczne dla przedmiotu zamówienia: 1) roczna szacunkowa ilość wpłat gotówkowych wynosi - 24 644 sztuk, 2) roczna szacunkowa ilość wypłat gotówkowych wynosi - 10 568 sztuk, 3) roczna ilość przelewów wychodzących wynosi około 55.000 sztuk, 4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu umowy w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia, w którym upłynie termin na wniesienie środków ochrony prawnej, 4.1. Obroty na rachunkach bieżących w 2013 r. były następujące: - Gmina Szubin - 66 901 389,75 zł - MZOSiR - 27 020 250,36 zł, - M-GOPS - 6 730 687,30 zł 4.2. Zmiana ilości lub wartości przedmiotu zamówienia nie spowoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez przedstawienie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) - w celu wykazania przez Wykonawcę, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, w oparciu o art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika, 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Oprocentowanie kredytu na przejściowy deficyt - 15
  • 3 - Oprocentowanie środków na rachunkach - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.