eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wybór wykonawcy IV etapu osiedla mieszkaniowego "Bulwary Rawy" zadanie nr 1A i 1B przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-03

POZYCJA 11589

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wybór wykonawcy IV etapu osiedla mieszkaniowego "Bulwary Rawy" zadanie nr 1A i 1B przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Matuszczyk, Andrzej Groner, ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, fax 032 2537128, e-mail: tbs@interia.pl, www.tbs.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy IV etapu osiedla mieszkaniowego "Bulwary Rawy" zadanie nr 1A i 1B przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1A: przebudowa i nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku biurowego przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach na budynek mieszkalny i lokale handlowo-usługowe o łącznej ilości 19 mieszkań, 2 lokali użytkowych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowa stanowiącą integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zadanie nr 1B: rozbudowa budynku istniejącego przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach o część mieszkalno-usługową o łącznej ilości 10 mieszkań, 1 lokalu użytkowego oraz wykonanie zagospodarowania terenu (drogi, chodniki, plac zabaw, elementy małej architektrury) zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katowice, ul. 1 Maja 95. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 29 mieszkań, 3 lokale użytkowe, zagospodarowanie terenu (drogi, chodniki, plac zabaw, elementy małej architektury). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 80 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien zrealizować jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zlecenia o podobnej wielkości, charakterze i wartości nie mniejszej niż 2 miliony złotych każde z zamówień (obiekty mieszkalne lub użyteczności publicznej), potwierdzone referencjami o należytej staranności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . 2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia deklaracji banku prowadzącego obsługę finansową wykonawcy o swoich możliwościach finansowych, w tym o możliwości uzyskania kredytu na realizację przedsięwzięcia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w kwocie równej co najmniej 400 000 zł . 3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22. ust. 1, art. 23 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy także: a) złożą dokumenty wymagane treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2004 r. Nr 71 poz. 645) b) wykażą w dołączonym oświadczeniu do rachunku zysków i strat za rok 2005, że wartość produkcji budowlano-montażowej wynosiła co najmniej 5 milionów złotych. c) we wprowadzeniu do sprawozdania finansowego za rok 2005 stwierdzają, że nie istnieją w firmie okoliczności wskazujące na zagrożenie kontynuowania przez nią działalności w dającej się przewidzieć przyszłości (załącznik nr 1 do ustawa o rachunkowości tekst jednolity Dz. U. Nr 76/02 poz. 694 ze zm.) 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna wynikać z opracowanej dokumentacji projektowej inwestycji przy uwzględnieniu oprócz ogólnych przepisów techniczno-budowlanych, wszystkie wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 lipca 2000 r. w sprawie warunków i trybu udzielania kredytów i pożyczek ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego oraz niektórych wymagań dotyczących lokali i budynków finansowanych przy udziale tych środków (Dz. U. Nr 62 z 2000r., poz. 719 ze zm.) 5. Zamawiający oczekuje ukończenia realizacji całości zamówienia zgodnie z ofertą , lecz nie później niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym zadanie nr 1A winno zostać zakończone nie później niż do 31 grudnia 2006 r., natomiast zadanie nr 1B winno zostać rozpoczęte nie później niż 4 miesiące od daty zawarcia umowy i zakończone nie później niż 31 maja 2007 r. z zastrzeżeniem, iż w przypadku nie uzyskania środków finansowych na realizację zadania 1B Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji tegoż zadania. 6. Wykonawca udzieli 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji w zakresie zrealizowanego zamówienia (w szczególności robót budowlanych, zastosowanych materiałów i urządzeń). Oferta winna zostać tak skalkulowana, aby zamawiający w okresie obowiązywania gwarancji nie ponosił żadnych kosztów z tytułu napraw bądź wymiany niesprawnych elementów zamówienia. 7. Warunki płatności odrębnie dla każdego z zadań zostały określone przez zamawiającego w sposób następujący: a) 1 płatność - po zrealizowaniu nie mniej niż 10% zakresu rzeczowego zamówienia b) 3 płatności - po realizacji zgodnej z harmonogramem rzeczowo-finansowym jednak razem nie więcej niż łącznie z kwotą płatności pierwszej 90% wartości zadania c) 5, ostatnia płatność - nie mniej niż 10% wartości zadania - po dokonaniu odbioru końcowego zadania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.04.2006, cena - 610 zł z VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2006, godzina 13:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.