eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W OBIEKTACH KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY UL. BEMA 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Białystok: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W OBIEKTACH KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY UL. BEMA 4
Numer ogłoszenia: 115873 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, fax 085 6772842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W OBIEKTACH KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY UL. BEMA 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w obiektach Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. Bema 4 - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane: - wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, wykonanie izolacji, wymiana stolarki drzwiowej, obudowa pionów kan. płytą g-k, malowanie ścian w sanitariatach; - wykonanie tynków, malowanie ścian w miejscach montażu nowych grzejników. Roboty sanitarne: - wymiana istniejącego węzła cieplnego z wykorzystaniem części urządzeń istniejącego węzła cieplnego. Przewidziano do wykonania węzeł 3-funkcyjny CO, CT, CWU w oparciu o wymienniki płytowe. Jest to węzeł o mocy 607,5 kW z automatyczną regulacją CO, CT, CW, czterema obiegami pompowymi instalacji CO, regulacją pogodową; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wykonanej z rur stalowych czarnych z grzejnikami członowymi na instalację z rur stalowych czarnych, łączonych przez spawanie z grzejnikami płytowymi. Istniejąca instalacja CO jest obsługiwana przez jedną pompę obiegową. Projektuje się wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z czterema obiegami. Przewidziano montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, zaworów powrotnych przy grzejnikach, na podejściach do pionów automatycznych zaworów regulacyjnych. Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic bez ich podłączenia; - demontaż istniejącej instalacji p.poż. i wykonanie nowej w oparciu o dwa zestawy urządzeń hydroforowych. Przewiduje się montaż hydrantów p.poż Ø 25 - 25 szt, Ø 50 - 1szt. Rurociągi wykonane będą z rur stalowych podwójnie ocynkowanych o połączeniach gwintowanych; - wymiana instalacji wody zimnej i centralnej wody użytkowej wraz z armaturą. Zaprojektowano dwa układy zasilania zimnej wody w oparciu o zestaw pomp hydroforowych i bezpośrednie zasilanie z sieci wodociągowej. Instalacje należy wykonać z rur podwójnie ocynkowanych o połączeniach gwintowanych; - demontaż instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i wykonanie nowej instalacji z rur PVC. Wymiana urządzeń i przyborów sanitarnych zgodnie z przedmiarem. Roboty elektryczne: Sanitariaty i węzeł cieplny: - demontaż opraw, osprzętu i oprzewodowania; - wyposażenie piętrowych rozdzielni elektrycznych w wyłączniki różnicowo-prądowe i nadprądowe; - wykonanie zasilania obwodów oświetleniowych i gniazd wtyczkowych z piętrowych rozdzielni elektrycznych w listwach instalacyjnych; - wykonanie podtynkowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych oraz zasilania wentylatorów ściennych; - wykonanie instalacji oświetleniowej oraz zasilającej i sterującej pompami cyrkulacyjnymi i regulatorami w węźle cieplnym; - montaż rozdzielni elektrycznych w węźle cieplnym; - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - wykonanie głównych połączeń wyrównawczych w rozdzielniach piętrowych, węźle cieplnym i miejscowych połączeń wyrównawczych w sanitariatach. Szacunkowa wartość zamówienia (netto): 1.639.344,27 zł, w tym: wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego (netto): 52.646,24 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku: NBP Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 25101010490008661391200000 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w: kasie KWP w Białymstoku ul. Sienkiewicza 65, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 11.00 i 11.30 - 14.00. W przypadku złożenia oryginału dokumentu wadialnego do kasy, do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych powinno wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 20.06.2008 r., do godz. 10.00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia muszą: a) być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych . 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający w następujący sposób oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek, - posiadanie, jeżeli jest wymagane, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Wykonawcy muszą łącznie spełniać ten warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać wymagany warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 4 SIWZ. 3. Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): - dot. konsorcjum - wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt 2 i 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywane będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy uczestników konsorcjum będzie rozpatrywany łącznie. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. - dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: a) pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego b) lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie, natomiast dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada zdolność do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt 2 i 3. Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 5. Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania robót - załącznik nr 5 SIWZ. Uprawnienia budowlane: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wystawione na osobę (wymienioną w załączniku nr 5) wyznaczoną przez Wykonawcę do kierowania robotami w powyższym zakresie. 6. Aktualne zaświadczenia o przynależności w/w osób, (pkt.5 a) wyznaczonych przez Wykonawcę do kierowania robotami, do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, 15-003 Białystok, ul. Siekiewicza 65, Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów - pokój nr 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, 15-003 Białystok, ul. Siekiewicza 65, Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów - pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.