Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Galewice: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000 PLN
na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów CPV - 66.13.00.000.
Numer ogłoszenia: 115847 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów CPV - 66.13.00.000..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów CPV - 66.13.00.00. 1.2. Kwota kredytu: 2.000.000 PLN. 1.3. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych 15.09.2009 r. - 2.000.000 zł. 1.4. Okres kredytowania ( wymagany ) 30 grudnia 2012 r. 1.5. Zabezpieczenie umowy kredytowej w formie weksla In blanco. 1.6. Spłata kredytu następować będzie w 12- ratach kwartalnych: Pierwsze 4 raty w równych kwotach po 10.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał począwszy od 31.03.2009 r. Kolejne raty tj. 5,6,7 i 8 w równych kwotach po 200.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał. Raty 9,10,11,12 w równych kwotach po 290.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał ( ostatnia płatność 30.12.2012 r.) 1.7. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 1.8. Nie będą pobierane: a) opłaty i prowizje bankowe od: - salda niewykorzystanej części kredytu, - operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu. b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 1.9. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych - okresy odsetkowe. 1.10. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 30 marca 2010 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z poźn. zm. ) oraz spełniają ,następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach wymaganych od Wykonawców. Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 3.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. Do załącznika nr 1 należy dołączyć następujące dokumenty (oryginał lub potwierdzona uwierzytelniona kopia): a) wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zezwolenie prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 3.2 Załącznik Nr 2 Oświadczenie Wykonawcy, w którym znajdują się oświadczenia o tym, że Wykonawca : - zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, - uważa się związanego ofertą do terminu ważności ofert, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę, - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3 Załącznik Nr 3 - Wymagane dokumenty. Zaleca się, aby Wykonawcy, którzy składają oferty byli obecni osobiście w czasie otwierania kopert z ofertami w dniu 29 lipca 2009 r. o godz. 133o. Uwaga: Jeżeli Wykonawca do przetargu złoży oryginały dokumentów a po przetargu chciałby otrzymać je z powrotem, do oferty powinien dołączyć ich kserokopie celem potwierdzenia za zgodność z oryginałem. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: - zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, - musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawie wszystkie strony, - jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5 ; 98-405 Galewice; pok.204.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5 ; 98-405 Galewice; pok.208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GALEWICE
- "Remont Nawierzchni Jezdni i Chodników na Ulicach Akacjowej, Lipowej, Sosnowej, Świerkowej i Wieluńskiej w Galewicach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
więcej: przetargi GALEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.