eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Numer ogłoszenia: 115845 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA zgodnie ze szczegółowym wykazem towarów wymienionych w załącznikach od 1a do 1i. Wykaz asortymentu, objętego zamówieniem podany jest w załącznikach nr 1a do 1i - formularzach cenowych odpowiednio do części od 1 do 9 , które zostały przygotowane w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia tj. na: Część 1 - Profesjonalne środki myjące i czyszczące, Część 2 - Środki myjące i czyszczące, Część 3 - Sprzęt do sprzątania, Część 4 - Artykuły gospodarstwa domowego, Część 5 - Worki na odpady i artykuły jednorazowego użytku, Część 6 - Papier toaletowy i artykuły higieniczne, Część 7 - Detergenty do zmywarek, Część 8 - Produkty do pielęgnacji skóry, Część 9 - Samochodowe środki myjące i konserwujące, Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. między 14 tys. Euro a 206 tys. Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm., - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, - zaoferują : a) sukcesywne wykonanie zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, b) zaakceptują 21 - dniowy termin płatności licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT ( wystawionej przy każdej dostawie) wraz z kompletem dokumentów (WZ podpisany przez kierownika danego obiektu lub osobę przez upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki ) za zamówioną część dostawy, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły: Spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy lub formularze cenowe (jeżeli składane są oferty na więcej niż jedną część zamówienia) - zgodnie z zał. nr od 1a - do 1i. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( zaparafowany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. nr 4, 8) Karty charakterystyki oraz karty techniczne środków czyszczących i myjących wymienionych w formularzach cenowych - część 1, 2, 6 i 7 zgodnie z zał. nr 1a , 1b, 1f i 1g, 9) Pozwolenie na obrót produktem biobójczym - jeżeli dotyczy, 10) Próbki towarów wymienionych w części 6 - wg zał. 1f, 11) zaoferowane produkty powinny posiadać atesty PZH - jeśli dotyczy,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 203(Zamówienia Publiczne), II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 103(Sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.