eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usług monitorowania i podejmowania interwencji na nieruchomości położonej przy ul. Puławskiej 37 w Warszawie administrowanej przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Warszawa: Wykonywanie usług monitorowania i podejmowania interwencji na nieruchomości położonej przy ul. Puławskiej 37 w Warszawie administrowanej przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 11576 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług monitorowania i podejmowania interwencji na nieruchomości położonej przy ul. Puławskiej 37 w Warszawie administrowanej przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu przy ul. Puławskiej 37 w Warszawie, o powierzchni 1.216,57 m2, składającego się z 39 pomieszczeń. Obiekt wyposażony jest w lokalny system alarmowy z nadajnikiem radiowym ATS -100. Ochrona będzie polegać na świadczeniu usług w zakresie monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowaniu interwencji w w/w obiekcie. 1.2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego, o którym mowa w pkt. 1.1. siwz polegać będzie na: 1.2.1. przyjmowaniu sygnałów lokalnego systemu zamawiającego i przekazywania informacji osobom wskazanym przez Zamawiającego o każdym z tych sygnałów na nieruchomości przez cały okres trwania umowy. 1.2.2. podejmowaniu interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego, o którym mowa w pkt. 1.1. siwz. 1.2.3. interwencja, o której mowa w pkt. 1.2.2. zmierzać ma do udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego. 1.3. Interwencja, o której mowa w pkt. 1.2.2. i 1.2.3. siwz realizowana będzie przez patrole interwencyjne Wykonawcy. Pracownicy Wykonawcy wykonujący patrole muszą być umundurowani, posiadać identyfikatory z imieniem i nazwiskiem każdego z nich, muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej i latarki. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia pracowników Wykonawcy w broń gazową lub ostrą, stąd też ewentualne wyposażenie ich przez Wykonawcę w ten sprzęt będzie stanowić koszt Wykonawcy, za który Zamawiający nie będzie płacił. 1.4. W zakres obowiązków Wykonawcy związanych z pełnieniem ochrony, o której mowa w pkt. 1.1. i 1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia wchodzą: 1.4.1. całodobowe monitorowanie i rejestrowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego i przekazywanie informacji osobom wskazanym przez Zamawiającego o każdym z tych sygnałów na nieruchomości przez cały okres trwania umowy, 1.4.2.całodobowe podejmowanie interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania w celu udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego na w/w nieruchomości, w czasie max. do 5 minut w godz. 20.00 - 6.00, oraz max. do 15 min. w godz. 6.00 do 20.00 - od otrzymania sygnału alarmowego. 1.4.3. udostępnieniu wyciągu z rejestru sygnałów alarmowych na pisemne żądanie Zamawiającego. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu i czasu ochrony, o której mowa w pkt. 1.1. do 1.4. specyfikacji. 1.6. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego, kontrolnego wezwania (nie częściej niż 2 razy w miesiącu) patrolu interwencyjnego celem sprawdzenia sprawności działania ochrony. 1.7. Czynności, o których mowa w pkt. 1.1. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) zrealizowali, co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia (odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia) przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy dla każdej usługi, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania i odbiorców. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 usług polegających na ochronie poprzez monitorowanie budynków użyteczności publicznej tj. np. ochraniał szkoły, urzędy, hale targowe, biurowce, banki, szpitale itp. przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy dla każdej wykazanej usługi. Wykaz wykonanych usług, o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 2. Dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. wykażą, że dysponują wykwalifikowanymi osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty dotyczącego osób wykonujących zamówienie. 3. Dysponują potencjałem technicznym tj. dysponują systemem radiowym do monitorowania chronionych obiektów wraz z transmisją sygnału alarmowego wyemitowanego z chronionych obiektów do patroli interwencyjnych, i zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi wyposażonymi w środki łączności bezprzewodowej z czasem reakcji patrolu do max. 5 minut w godz. 20.00 - 6.00, oraz max. do 15 min. w godz. 6.00 do 20.00 - od otrzymania sygnału alarmowego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty dotyczącego oświadczenia, że wykonawca dysponuje w/w potencjałem technicznym. 4. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie do oferty aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji odpowiadającej w/w wymogom. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 1.000.000 złotych polskich przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie nie może być mniejsze niż połowa tej kwoty (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać w/w ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w postanowieniach specyfikacji istotnych warunków zamówienia) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz usług o których mowa w specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 3 lat, odpowiadających warunkom określonym przez Zamawiającego w pkt.8.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 3. oświadczenie, o którym mowa w siwz na załączniku nr 3 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca dysponuje personelem z kwalifikacjami i doświadczeniem do wykonania zamówienia. 4. oświadczenie, o którym mowa w siwz na załączniku nr 4 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że wykonawca dysponuje systemem radiowym do monitorowania chronionych obiektów i zmechanizowanymi patrolami interwencyjnymi. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji, 6. aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 7. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 1.000.000 złotych polskich przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie nie jest mniejsze niż połowa tej kwoty (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 1.000.000 złotych polskich przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie nie będzie mniejsze niż połowa tej kwoty na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji). 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji), 10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1. specyfikacji) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 11. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 12. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli ofertę będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 13. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 14. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), np.: referencje, 15. informacji określonej w pkt 16.1.3. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22 % stawka podatku od towarów i usług; 16. Oferta wspólna 16.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 16.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 16.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 16.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 16.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji, koncesji oraz ZUS lub KRUS, Urzędu Skarbowego, KRK (pkt 9.1.5., 9.1.6., 9.1.8. do 9.1.11., 9.1.13. specyfikacji istotnych warunków zamówienia) muszą zostać dołączone do oferty; 16.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 8.1.1., 8.1.2., 8.1.3., 8.1.6., 8.1.7., 8.1.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 16.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 16.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 16.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 16.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 16.4. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia. 17. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 17.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.5. do 9.1.9. oraz 9.1.11. niniejszej specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 17.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 17.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 17.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; oraz 17.1.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 17.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.3. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Irysowa 19 w Warszawie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: pok.27, ul.Irysowa 19 w Warszawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.