eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z kompleksową modernizacją operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Radziłów i Słucz - jednostka ewidencyjna Radziłów, w tym założenie ewidencji budynków i lokali- powiat grajewski, woj. podlas

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Grajewo: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z kompleksową modernizacją operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów : Radziłów i Słucz - jednostka ewidencyjna Radziłów, w tym założenie ewidencji budynków i lokali- powiat grajewski, woj. podlaskie.
Numer ogłoszenia: 115758 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Grajewski, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 273 84 63, fax 086 273 84 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwograjewo.xt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi w zakresie administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z kompleksową modernizacją operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów : Radziłów i Słucz - jednostka ewidencyjna Radziłów, w tym założenie ewidencji budynków i lokali- powiat grajewski, woj. podlaskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na kompleksowej modernizacji operatu istniejącej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Radziłów i Słucz - jednostka ewidencyjna Radziłów , w tym założenie ewidencji budynków i lokali- powiat grajewski, województwo podlaskie. Charakterystyka obiektu: 1. Obręb ewidencyjny : 0024- Radziłów Jednostka ewidencyjna :200403_2 Gmina Radziłów Powierzchnia: 1859 ha Ilość działek ewidencyjnych :1628 Liczba jednostek rejestrowych: 697 Szacunkowa liczba budynków : ok. 1950 Szacunkowa liczba lokali : ok. 50 2. Obręb ewidencyjny : 0027 Słucz Jednostka ewidencyjna :200403_2 Gmina Radziłów Powierzchnia : 1459 ha Ilość działek ewidencyjnych : 790 Liczba jednostek rejestrowych :281 Szacunkowa liczba budynków: ok.750 Szacunkowa ilość lokali : ok.50

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Wysokość wadium wynosi 2 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Zamówienie wykonywać będzie co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych , realizacyjnych i inwentaryzacyjnych , oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości ( gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz jedną osobę z uprawnieniami do klasyfikacji gruntów posiadającą upoważnienie Wojewody Podlaskiego w Białymstoku wydanego na podstawie § 4 ust.1,2 i § 7 ust.1 Rozporządzenia RM z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów ( Dz. U. Nr. 19 poz.97 ze zm.) 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat w ilości minimum trzy zamówienia, usługi których przedmiotem była modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca założenie ewidencji budynków i lokali , które zostały wprowadzone do ewidencji budynków i liczba ich wynosiła nie mniej niż 2000 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 50 000,00 zł 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.5 Spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22- Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1.1-1.4 1.6 Udzielą 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 1.7Wniosą wadium w kwocie 2 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Uprawnienia zawodowe zgodnie z art.43 ust.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity z 2005r Dz. U. Nr 240 poz.2027 . z późń.zm) oraz uprawnienia zawodowe do klasyfikacji gruntów i upoważnienie Wojewody Podlaskiego w Białymstoku wydane na podstawie § 4 ust 1i 2 i § 7 ust.1 Rozporządzenia RM z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów ( Dz.u. Nr. 19 poz 97 ze zmianami) B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w ilości minimum trzy zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, których przedmiotem była modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca założenie ewidencji budynków i lokali , które zostały wprowadzone do ewidencji budynków i liczba ich wynosiła nie mniej niż 2000, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień : Uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 43 ust 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 240 poz 2027 z późn . zm). oraz uprawnienia zawodowe do klasyfikacji gruntów i upoważnienie Wojewody Podlaskiego w Białymstoku wydane na podstawie § 4 ust 1 i 2 i § 7 ust. 1 Rozporządzenia RM z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów ( Dz.U. Nr. 19 poz 97 ze zmianami) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.3), A5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1 do A7, B1doB5, C3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Inne dokumenty: 1. Każdy z wykonawców musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 , art. 24 ust.1-2 i art.26 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób , by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem F. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: referencje z wykonania co najmniej trzech zamówień z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwograjewo.xt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie Ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo pokój nr 5 (ODG-K).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie Ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo sekretariat pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.