eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Elbląg: Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 115741 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113392 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia:Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu Przedmiot główny:CPV: 45.45.30.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdańsk-Osowa. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1)PRZEDMIAR ROBÓT: PRZEDMIAR nr 0003/02/14 OBIEKT: Remont przedproży kamienic ADRES : ul. Św. Ducha 3-4 Elbląg RODZAJ ROBÓT: remontowe i renowacyjne CPV 45453000-7 Przedmiar robót wymieniony w pkt 1) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY:a. PROJEKT BUDOWLANY TEMAT: PROJEKT REMONTU PRZEDPROŻY OBIEKT: PRZEDPROŻA KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW.DUCHA 3-4 b. PROJEKT WYKONAWCZY TEMAT: PROJEKT REMONTU PRZEDPROŻY OBIEKT: PRZEDPROŻA KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW.DUCHA 3-4 B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH TEMAT: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: REMONT PRZEDPROŻY KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW. DUCHA 3-4 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w lit. A. ppkt 2) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w lit. B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1. remont ścian zewnętrznych 2. remont ścian od wewnątrz i sufitów 3. wykonanie wentylacji grawitacyjnej 4. remont schodów i podestu 5. remont balustrad 6. wymiana drzwi zewnętrznych 3.Wymagania i warunki wykonania: 1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty. 3.W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby było ono zgodne ze wzorcami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ oraz posiadało termin obowiązywania o jeden miesiąc dłuższy niż umowny termin wykonania zamówienia. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi szczegółowy harmonogram wykonania robót objętych umową i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty przekazania terenu budowy. 5. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego oraz art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (delikt + kontrakt) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia (OC). 7.1. Wzór polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zostanie złożony Zamawiającemu najpóźniej siedem dni przed podpisaniem umowy celem weryfikacji i akceptacji. 7.2. Dokument (zatwierdzony wcześniej przez Zamawiającego zgodnie z ppkt 7.1. potwierdzający zawarte ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) wraz z dowodem opłaconej składki, powinien zostać dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7.3. Minimalna wymagana suma gwarancyjna - 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, w okresie ubezpieczenia. 7.4. Zakres ubezpieczenia polisy OC powinien być rozszerzony przynajmniej o następujące klauzule: a. szkody w mieniu znajdującym się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą, polegające na zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie, b. szkody wyrządzone przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem, c. szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa, d. szkody powstałe po wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia wynikłe z nienależytego wykonania zobowiązania, e. szkody wyrządzone przez pojazdy niepodlegające obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności, f. utracone korzyści i inne straty wynikające z wypadku, o ile szkoda na osobie lub w mieniu jest objęta ochroną ubezpieczeniową, g. szkody wyrządzone pracownikom osób objętych ubezpieczeniem (OC pracodawcy). 7.5. Najpóźniej na dzień przed końcem ochrony z polisy OC złożonej w dniu podpisania Umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wznowienie polisy na warunkach niezgorszych jak opisanych w ppkt 7.3. i 7.4. wraz z dowodem opłacenia składki. W przypadku nie złożenia polisy potwierdzającej kontynuację ubezpieczenia OC (wraz z dowodem jej opłacenia) Zamawiający zawrze ją na koszt Wykonawcy i będzie uprawniony do potrącenia wydatków z tego tytułu z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. Z uwagi na korzystanie z terenu wokół budowy przez innych użytkowników, Wykonawca w czasie realizacji robót musi utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz musi składować własne urządzenia i zbędne materiały, w jednym wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. 9. Zamawiający informuje, że nadzór autorski pełnić będzie autor dokumentacji projektowej, tj. Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdańsk-Osowa. 10.Zamawiający informuje, że obiekt, w którym prowadzone będą roboty budowlane wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr A-568 z dnia 28.12.1968 r. oraz decyzją nr A-575 z dnia 28.12.1968 r. 11.Zamawiający informuje, że roboty budowlane rozpoczną się po wydaniu decyzji konserwatora zabytków zezwalającej na wykonanie robót budowlanych przy obiekcie zabytkowym. Kopię decyzji Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie po jej otrzymaniu. 12.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 13.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A W WARSZAWIE ODDZIAŁ GDAŃSK, Miałki Szlak 59, 80-717 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106075,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148961,20

  • Oferta z najniższą ceną: 148961,20 / Oferta z najwyższą ceną: 230509,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.