eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Dostawa łóżek rehabilitacyjnych wielofunkcyjnych z dodatkowym wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Złocieniec: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych wielofunkcyjnych z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 115694 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 36 71 222, 36 71 233, fax 0-94 3671222 wew. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych wielofunkcyjnych z dodatkowym wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych wielofunkcyjnych: Łożko do intensywnej opieki medycznej z elektryczną regulacją wysokości z dodatkowym wyposażeniem: Łóżka - 6 kpl; Materac w tkaninie nieprzemakalnej, paroprzepuszczalnej - 6 szt.; Materac do przedłużenia leża - 6 szt.; Barierki boczne składane (lewa + prawa) - 6 kpl.; Wysięgnik z uchwytem ręki - 3 szt.; Podwójna rama wyciągowa z możliwością jej łatwego demontażu - 3 szt.; Kosz na pojemnik urologiczny - 6 szt.; Uchwyt kaczki - 6 szt.; Uchwyt basenu - 6 szt.; Szafki przyłóżkowe - 6 szt; Wózek na pościel - 2szt.; Wózek na leki - 1 kpl; Stojak na kroplówki - 2 szt.. Łożko do intensywnej opieki medycznej z elektryczną regulacją wysokości z dodatkowym wyposażeniem: Łóżka - 4 kpl; Materac w tkaninie nieprzemakalnej, paroprzepuszczalnej - 4 szt.; Materac do przedłużenia leża - 4 szt.; Wysięgnik z uchwytem ręki - 4 szt.; Barierki boczne składane (lewa + prawa) - 4 kpl.; Wysięgnik z uchwytem ręki - 4 szt.; Kosz na pojemnik urologiczny - 4 szt.; Uchwyt kaczki - 4 szt.; Uchwyt basenu - 4 szt.; Szafki przyłóżkowe - 4 szt. Kolor wypełnień szczytów przy łóżkach - beżowy Kolor drzwiczek i czoła szuflady dopasowany do kolorystyki wypełnień szczytów przy łóżkach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą dostawcy, którzy: 1. złożą ważną i odpowiednią ofertę razem z wymaganymi dokumentami i załącznikami. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Są wiarygodnym wykonawcą zamówienia, ze względu na warunki wymienione w art.22 ust. 1 Ustawy. 4. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia - tzw. zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia polegające na dostawie sprzętu medycznego, 5. Oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu oraz oznaczenie CE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (treść oświadczenia znajduje się na druku Oferta - zał. - 1) 3. Szczegółowy opis oferowanego urządzenia - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Formularz szczegółowy oferty cenowej - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zbliżonych, co do zakresu, charakteru i wartości do objętych przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających. Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie sprzętu medycznego - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Aktualny wyciąg z Rejestru handlowego lub inny odpowiedni dokument upoważniający oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku spółki cywilnej - umowę spółki dołączyć do oferty oraz dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 8. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, a działającej w imieniu osób lub osoby wymienionych w dokumencie określonym w punkcie III.3 SIWZ. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 9. Szczegółowa charakterystyka oferowanego sprzętu zawierająca nazwę sprzętu, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi (foldery) wydanych przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical date zaoferowanego sprzętu. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego folderu oferowanego sprzętu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MSWiA 78-520 ZŁOCIENIEC ul. Kańsko 1 tel./fax 0-94-36-71-222, 0-94-36-71-233 e-mail: szpitalkansk@pro.onet.pl www. szpitalkansk.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, tel./fax 0-94-36-71-222.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.