eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Tomaszów Mazowiecki: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim
Numer ogłoszenia: 11568 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z ośmiu oddzielnych części: część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin) Część nr 2 - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin) Część nr 3 - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin) Część nr 4 - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin) Część nr 5 - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin) Część nr 6 - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny) Część nr 7 - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin) Część nr 8 - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy wykonawca posiadać będzie: Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi 6 2 Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi 12 3 Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych 12 4 Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat 6 5 Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów 6 6 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem 6 7 Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem 12 8 Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem 3 9 Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym 6 10 Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym 6 11 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi 6 12 Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym wielopoziomowość nauczania 3 13 Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia (dobór metod pracy w zależności od predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów) 3 14 Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia 3 15 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces? 3 16 Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym 6 17 Metodologia pracy z uczniem 6-letnim ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy 3 18 Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej 3 19 Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo 3 20 Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne 3 Część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem 6 Część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? 3 2 Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych? 3 3 Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym 6 4 Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6 5 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3 6 Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym. 3 7 Praca z dzieckiem wycofanym 3 8 Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu 3 9 Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości 6 10 Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie dorosłych i dzieci 3 11 Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności; uczeń zdolny 3 12 Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym 3 13 Jak interpretować rysunki dziecka? 3 14 Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych 3 15 Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki 6 16 Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy 6 17 Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią 3 Część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania i emocji oraz deficytami rozwojowymi, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 2 Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym. 6 3 Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów 4 Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym. 3 5 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi 3 6 Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania 6 7 Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 3 8 Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym 3 Część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami/przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy metodami behawioralnymi z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, w tym z dziećmi ze spectrum autyzmu, (oświadczenie), d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD 3 2 Metody behawioralne. 6 3 Droga edukacyjna dziecka z autyzmem. 3 4 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 5 Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem. 6 Część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna. 6 2 Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich. 6 3 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami 3 4 Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym? 3 5 Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania. 3 6 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. 3 7 Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń. 6 8 Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia 6 9 Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji. 12 10 Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć. Przekazywanie rodzicom trudnych informacji. 12 11 Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem. 18 12 Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia. 3 13 Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i pracy zespołowej szkolenie 3 14 Motywacja w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego. Jak sobie radzić 9 15 Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego 6 16 Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej. 3 17 Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie 6 18 Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego. 3 19 Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego? 6 20 Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych. 3 21 Fabryka opowieści. 3 Część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w zakresie stosowania technik i metod pracy z dzieckiem z FAS, (oświadczenie). d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). 3) L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1. Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 6 Część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin) a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie), b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), c) doświadczenie w pracy z uczniami na III i IV etapie edukacyjnym, d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, (oświadczenie), f) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. 9 2 Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania. 15 3 Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 12 4 Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 6 5 Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału, osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum: część I - a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia trenera i animatora czasu wolnego (lub animatora zabawy), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, c) uprawnienia specjalisty ds. rozwijania inteligencji wielorakich, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część II - a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia instruktora z zakresu kinezjologii edukacyjnej Dennisona, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część III - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część IV - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, d) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część V - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) kwalifikacje w zakresie terapii behawioralnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część VI - a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) uprawnienia trenera, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, c) uprawnienia coacha, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, część VII - a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) kwalifikacje w zakresie technik i metod pracy z dzieckiem z FASkserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, uprawnienia część VIII - a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, b) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy: poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie oraz poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzająca kwalifikacje Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kadra i zasoby - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Św.Antoniego 41, pokój nr 215 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Św.Antoniego 41, Kancelaria - parter 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi 6 2 Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi 12 3 Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych 12 4 Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat 6 5 Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów 6 6 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem 6 7 Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem 12 8 Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem 3 9 Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym 6 10 Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym 6 11 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi 6 12 Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym /wielopoziomowość nauczania/ 3 13 Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia (dobór metod pracy w zależności od predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów) 3 14 Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia 3 15 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces? 3 16 Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym 6 17 Metodologia pracy z uczniem 6-letnim ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy 3 18 Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej 3 19 Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo 3 20 Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? 3 2 Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych? 3 3 Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym 6 4 Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6 5 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3 6 Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym. 3 7 Praca z dzieckiem wycofanym 3 8 Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu 3 9 Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości 6 10 Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie dorosłych i dzieci 3 11 Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności; uczeń zdolny 3 12 Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym 3 13 Jak interpretować rysunki dziecka? 3 14 Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych 3 15 Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki 6 16 Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy 6 17 Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 2 Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym. 6 3 Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów? 3 4 Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym. 3 5 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi 3 6 Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania 6 7 Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 3 8 Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD? 3 2 Metody behawioralne. 6 3 Droga edukacyjna dziecka z autyzmem. 3 4 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3 5 Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna. 6 2 Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich. 6 3 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami? 3 4 Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym? 3 5 Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania. 3 6 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. 3 7 Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń. 6 8 Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia 6 9 Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji. 12 10 Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć. Przekazywanie rodzicom trudnych informacji. 12 11 Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem. 18 12 Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia. 3 13 Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i pracy zespołowej szkolenie 3 14 Motywacja w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego. Jak sobie radzić ? 9 15 Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego 6 16 Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej. 3 17 Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie? 6 18 Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego. 3 19 Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego? 6 20 Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych. 3 21 Fabryka opowieści. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1. Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin 1 Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. 9 2 Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania. 15 3 Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 12 4 Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 6 5 Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.