eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczutowo › Zaciągnięcie kredytu bankowego w kwocie 1.339.635 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Szczutowo: Zaciągnięcie kredytu bankowego w kwocie 1.339.635 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek.
Numer ogłoszenia: 115593 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210226 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczutowo, ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2767167 w. 102, 107, faks 024 2767196 w. 103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu bankowego w kwocie 1.339.635 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 1.339.635 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 3. Charakterystyka przedmiotu zamówienia 1) Rodzaj waluty: PLN. 2) Kwota kredytu: 1.339.635 zł, słownie: (jeden milion trzysta trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści pięć złotych) 3) Okres kredytowania: 45 miesięcy 4) Przeznaczenie kredytu: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek. 5) Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego -in blanco- bez protestu wraz z deklaracją wekslową, w kwocie równej wielkości kredytu wraz z należnymi odsetkami. 6) Terminy spłaty kredytu: 5 rat w następujących terminach i kwotach: do dnia 29.11.2010r. - 200.000zł do dnia 29.11.2011r. - 200.000zł do dnia 29.03.2012r. - 350.000zł do dnia 29.05.2012r. - 350.000zł do dnia 29.05.2013r. - 239.635zł 7) Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M na dzień ogłoszenia przetargu. powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni. Dla celów obliczenia oprocentowania stosuje się formułę: rzeczywista liczba dni w miesiącu / przez 365 dni. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie świadczenia usługi. 8) Spłata odsetek w okresach kwartalnych, wg not księgowych przysyłanych przez Wykonawcę. Odsetki naliczone od kwoty kredytu nie ulegają kapitalizacji. 9) Wykonawca zagwarantuje na rzecz Zamawiającego - w zależności od woli Zamawiającego - przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zamiarze takiej spłaty w terminie 3 dni przed jej realizacją. 10) Prowizje i opłaty bankowe. - prowizja od niewykorzystanej transzy kredytu - zerowa, - prowizja od kredytu - zerowa, - prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo niepełnego wykorzystania kredytu, zmiany terminów uruchamiania środków, wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 229105.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sierpcu, ul. Wiosny Ludów 6, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 229105.78
  • Oferta z najniższą ceną: 229105.78 oferta z najwyższą ceną: 236016.99
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.