eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytna › Dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Szczytna: Dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego)
Numer ogłoszenia: 11555 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) , ul. Wolności 42/13, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683305, faks 074 8683020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego transportem Wykonawcy (Dostawcy) do kotłowni zlokalizowanych w niżej wymienionych budynkach komunalnych i w poda- nych ilościach: 3.1.1. Budynek Urzędu Miasta i Gminy, ul. Wolności 42 - do 25.000 litrów 3.1.2. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Wolności 27 - do 12.000 litrów 3.1.3. Budynek Terenowego Klubu Sportowego Hutnik ul. Sienkiewicza 1c - do 3.000 litrów 3.1.4. Budynek sali gimnastycznej , ul. Pocztowa 9 - do 20.000 litrów 3.1.5. Budynek Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1 - do 22.000 litrów 3.1.6. Budynek Dom Ludowego we wsi Wolany nr 4 - do 4.000 litrów 3.1.7. Budynek gimnazjum i byłego internatu - do 50.000 litrów Łączna ilość oleju opałowego objętego zamówieniem - do 136.000 litrów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się zamówienia uzupełniające. Wielkość zamówień uzupełniających może stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być zamówienia polegające na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalne duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i zero groszy). 2. Wadium wnosi się do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank PKO BP S.A. O-Polanica Zdrój Nr 37 1020 5112 0000 7102 0008 3832, z wpisem do tytułu wpłaty następującego tekstu - RTI -Przetarg olej opałowy. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert. Zamawiający za termin wniesienia wadium uważa termin uznania rachunku bankowego (tj. dzień i godzinę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelewy środków finansowych na rachunek Wykonawcy). 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a Wykonawca, który złoży taką ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.1, 1a, i 2 u.p.z.p.. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w przypadku, o którym mówi art.46 ust 4a u.p.z.p 8. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data i godzina zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie załączonego do oferty aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie załączonego do oferty wykazu dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wyżej wymieniony wykaz ma dotyczyć zrealizowania dostaw o ilości nie mniejszej niż 100 000, 00 litrów oleju opałowego dla jednego Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg części 4 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg części 4 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg części 4 niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Informację, za jaką cenę Wykonawca nabywa olej od producenta w temp. referencyjnej 15oC na dzień 08.01.2011r. w postaci dokumentu wydanego przez producenta oleju i podpisanego przez przedstawiciela/pracownika producenta oleju. Wykonawcy, którzy podadzą ceny niższe od tych, które będą podane w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju, dodatkowo zobowiązani są do złożenia dokumentu gwarantującego, że przez kolejne 12 miesięcy będą kupowali od producenta olej po cenach niższych o wartość, jaką przedstawili w swojej ofercie, w stosunku do cen podawanych w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju opałowego (dokument wynikający z pkt 1a). 1a) Oświadczenie Wykonawcy wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta oleju, że Wykonawca przez kolejne 12 miesięcy będzie kupował od producenta olej opałowy po cenach niższych o wartość, jaką przedstawili w swojej ofercie, w stosunku do cen podawanych w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju opałowego 2. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy). 3. Charakterystykę jakościową oleju opałowego, który ma być dostarczany w ramach ogłoszonego zamówienia publicznego zgodną z normą PN-C-96024:2001. 4. W celu potwierdzenia zabezpieczenia oferty wymaganym wadium, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wymaganym wadium. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, oile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 6) Informację Wykonawcy z podaniem oficjalnego i ogólnodostępnego źródła informacji cenowej producenta oleju.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Szczytnej. ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna,..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Szczytnej. ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna, pokój 16 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.