eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa drogi ul. Zabobrze boczna dz. dr. nr 488

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-20

Ogłoszenie nr 11554 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

Bolesławiec: Budowa drogi ul. Zabobrze boczna dz. dr. nr 488
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313857 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 334332 - 2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, krajowy numer identyfikacyjny 23082140500000, ul. ul. Rynek  41, 59700   Bolesławiec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 456 400, faks 756 456 402, e-mail d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi ul. Zabobrze boczna dz. dr. nr 488

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZI-V.271.86.2016.DW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem, ul. Zabobrze, boczna dz. dr. nr 488. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.: - wykonanie prac ziemnych (rozbiórka istniejących nawierzchni, usunięcie humusu, korytowanie, profilowanie podłoża, wykonanie wykopów pod kanalizację deszczową), - wykonanie nawierzchni drogowych: jezdni, zjazdów i dowiązań z kostki betonowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie oświetlenia ulicznego. 1.2 Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. 1.3 Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. 1.4 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
Dodatkowe kody CPV:45200000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia. Data zakończenia: do 90 dni od daty udzielenia zamówienia.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Sławomir Garczyński, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SKG Sławomir Garczyński,  ,  Bożejowice 1 J,  59-700 ,  Bolesławiec ,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 341153.44 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana terminu wykonania umowy.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismem z dnia 09.01.2017 r. Wykonawca poinformował o konieczności przesunięcia terminu realizacji przedmiotowego zadania, w związku z występującą kolizją budowanej drogi, z istniejącymi ogrodzeniami działek do niej przyległych. W związku z powyższym, Zamawiający zlecił wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla realizowanego zadania inwestycyjnego wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę i termin wykonania zadania zostaje przesunięty z dnia 25.01.2017 r. na dzień 10.04.2017 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.