Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Śrem: Modernizacja Kina Słonko w Śremie. Dostawa i montaż sprzętu projekcyjnego w Kinie Słonko w Śremie.
Numer ogłoszenia: 115534 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śremski Ośrodek Kultury, ul. Mickiewicza 77, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 28-35-904, fax 0-61 28-10-081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok-srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Kina Słonko w Śremie. Dostawa i montaż sprzętu projekcyjnego w Kinie Słonko w Śremie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Projektor filmowy 35 mm ERNEMANN 14 lub 15 lub alternatywnie równoważny: - precyzyjna głowica projektorowa z przekładnią na krzyż maltański w zamkniętej kąpieli olejowej, - profilowane sanki stalowo-zamszowe z boczną stabilizacją obrazu, - tolerancja stabilizacji <0,1%, - uchwyt rewolwerowy na 2 obiektywy, manualna zmiana formatów i obiektywów, - odczyt dźwięku analogowego z czerwonym laserem - LASER AUDIO SOUND, - latarnia lampy ksenonowej chłodzonej powietrzem ( do 2000W ) z automatyką zapłonu, licznikiem godzin pracy i amperomierzem - czujnik zrywania filmów, - silnik synchroniczny 230V/50Hz lub alternatywnie równoważny. 2. Plater elektroniczny EPS III lub alternatywnie równoważny: - układ 3 talerzowy o pojemności 500 m taśmy każdy, - 1 mechanizm wyciągowy, - 2 pierścienie nawojowe, - zestaw rolek do współpracy z projektorem, 3. Stolik montażowy EPS lub alternatywnie równoważny: - elektronicznie regulowane szybkie nawijanie i odwijanie, 4. Prostownik IREM N3-80, 1600-2000W 45-85A lub alternatywnie równoważny. 5. Obiektyw anamorfotyczny zespolony do formatu panoramy. 6. Obiektyw do formatu 1:1,85. 7. Obiektyw do formatu 1:1,66. 8. Lampa ksenonowa 2000W odpowiednia do projektora. 9. Sklejarka do filmów 35 mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - o posiadaniu niezbędnej wiedzy, doświadczeniu, a także dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Jakość - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sok-srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śremski Ośrodek Kultury ul. A. Mickiewicza 77 63-100 Śrem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Śremski Ośrodek Kultury ul. A. Mickiewicza 77 63-100 Śrem.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie sterylizatora parowego wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń.
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2463P w m. Brodnica
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Śrem (Psarskie ul. Orzechowa, Pysząca ul. Polna, Grzymysław)
- Modernizacja dróg gminnych w Krzyżanowie i w Ostrowie
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Świadczenie opieki serwisowej dla systemu informatycznego Eskulap i Impuls
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- "Zmianę sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.