eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie ZP 1/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Olsztyn: Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie ZP 1/2011
Numer ogłoszenia: 115525 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63169 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5211250, 5211286, faks 0-89 5211260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie ZP 1/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy oraz aktów wykonawczych do niniejszej ustawy 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Zestawienie podstawowych parametrów projektowanych w obiekcie: Powierzchnia zabudowy - 1.326 m2 Powierzchnia użytkowa - 2.790 m2 Kubatura - 12.300 m3 2. Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno - użytkowym i koncepcją architektoniczną stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: - Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej wraz z dokumentacją kosztorysową, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; - Opracowanie dokumentacji wykonawczej w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych; - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową w zakresie wystroju wnętrz; - Nadzór autorski; - Przygotowanie terenu - ukształtowanie terenu, prace przygotowawcze, ziemne, gospodarka drzewostanem; - Roboty budowlane związane z modernizacją i nadbudową oraz przebudowę budynku centrum szkoleniowo-konferencyjnego w tym instalacje wewnętrzne; - Dostawa i montaż platformowego dźwigu zewnętrznego wraz z obudową szybu; - Dostawa i montaż wewnętrznej platformy pionowej; - Dostawa i montaż dźwigu przelotowego; - Zagospodarowanie terenu i obiekty pomocnicze (oświetlenie, osłona śmietnikowa, ogrodzenie terenu, nawierzchnia z kostki betonowej, trawniki, klomby, rabaty, nasadzenia) - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej, gazowej i energetycznej w tym: przełożenie odcinka wodociągu i wykonanie hydrantu przebudowę przyłącza kablowego NN, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, modernizacja przyłącza gazu ziemnego; - Opracowanie dokumentacji powykonawczej; - Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zamówieniem objęte są usługi projektowe w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonaniu w oparciu o opracowaną dokumentację projektową robót budowlanych stanowiących zakres opisany w programie funkcjonalno użytkowym w systemie zaprojektuj i wybuduj. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1 wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonawczego w tym rysunków warsztatowych wraz z dokumentacją kosztorysową służącą Zamawiającemu w zakresie niezbędnym do rozliczenia inwestycji w ramach środków pochodzących z funduszy unijnych w ramach projektu: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, w ramach działania 1.1.11 Regionalny System Wspierania Innowacji częściowo finansujących realizację projektu pt. Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie w stopniu szczegółowości umożliwiającym należyte wykonanie robót budowlanych dotyczący Budowy Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie w następującym minimalnym zakresie: 4.1.1 Uszczegółowienie koncepcji architektoniczno-budowlanej Budowy Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie oraz przekazanie Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.2 Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.3 Opracowanie projektów wykonawczych, przy czym projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.4 Opracowania projektu zagospodarowania terenu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.5 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści programu funkcjonalno użytkowego w 2 egzemplarzach każdej branży w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.6 Opracowanie projektu wystroju wnętrz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści programu funkcjonalno użytkowego w 6 egzemplarzach. 4.1.7 Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.8 Uzyskanie świadectwa energetycznego oraz przekazanie Zamawiającemu w 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf. 4.1.9 Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach. 4.2 Wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 4.3 Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno użytkowy oraz koncepcja architektoniczna. 6. O ile w programie funkcjonalno użytkowym oraz koncepcji architektonicznej stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą słowa: wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści programu funkcjonalno użytkowego i koncepcji architektonicznej. 7. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 9.1 Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców; 9.2 Prowadzenie Dziennika budowy; 9.3 Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 9.4 Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych oraz kart katalogowych urządzeń i wyposażenia, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych oraz kart katalogowych urządzeń i wyposażenia musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek i kart, które nie zostały zaaprobowane; 9.5 Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 9.6 Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 9.5, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 9.7 W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części lub urządzeń w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt; 9.8 Sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynków, przeprowadzenia badań i odbiorów wymaganych przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie (np.: sanepid, straż pożarna, PIP, Dozór Techniczny); 9.9 Wykonania badań, prób, testów, odbiorów technicznych, rozruchów i regulacji, badań powietrza, badań poziomu hałasu oraz badań w zakresie branży elektrycznej i sanitarnej (np.: badania skuteczności ochrony przeciwpożarowej, natężenia oświetlenia, prób szczelności instalacji, badania hydrantów, itd.); 9.10 Wykonywania pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym rysunków warsztatowych, w szczególności dla: elementów stalowych, drewnianych, szklanych (ściany osłonowe, świetliki, windy, balustrady, drzwi, okna itp.) oraz detali instalacji, konstrukcji wsporczych, podpór, zawieszeń i kształtek wentylacyjnych i przedstawienie ich do akceptacji przez Zamawiającego; 9.11 Wykonania instrukcji obsługi i eksploatacji obiektów w zakresie wykonanych robót, uwzględniającą listę producentów i dostawców urządzeń zainstalowanych w obiekcie, w trzech egzemplarzach wraz ze szkoleniem użytkownika; 9.12 Opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; 9.13 Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 9.14 Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 9.15 Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płytce CD (format zapisu DWG oraz PDF); Zamawiający wymaga także odrębnej inwentaryzacji geodezyjnej instalacji podpłytowych; 9.16 Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 9.17 Zapewnienia obsługi archeologicznej i konserwatorskiej w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka obsługa jest wymagana; 9.18 Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 9.19 Wykonania wycinki i przesadzeń drzew; 9.20 Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, wyposażenia; 9.21 Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci i ich utylizacji; 9.22 Wykonania ogrodzenia, prowadzenia, urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 9.23 Wykonania dróg tymczasowych; 9.24 Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 9.25 Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 9.26 Ponoszenia opłat za energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 9.27 Ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; 9.28 Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 9.29 Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 9.30 Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca; 9.31 Wykonania usług serwisowych, przeglądów, konserwacji wszystkich zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń (dźwigi, zestawy hydroforowe, centrale wentylacyjne, klimatyzatory, agregaty i inne) w zakresie i sposób ustalony w dokumentacjach techniczno-ruchowych i instrukcjach, przez okres gwarancji wynikającej z umowy. Usługa serwisowa obejmuje pełne koszty, także robocizny z wyłączeniem kosztów materiałów eksploatacyjnych; 9.32 Udostępniania pomieszczeń dostawcom wyposażenia w celu jego montażu oraz współpracy z dostawcami w celu uzyskania zgodności technologicznej wykonywania prac. Udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom realizującym inwestycję na podstawie odrębnych umów zawartych z Zamawiającym. 9.33 Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 9.34 Zapewnienia i utrzymania niezbędnego zaplecza technicznego placu budowy na potrzeby Zamawiającego. 9.35 Ubezpieczenia robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane do wysokości kontraktu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wysokości 3.000.000,00 zł. 9.36 Pełnienie nadzoru autorskiego. 10. Integralną częścią SIWZ jest program funkcjonalno - użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, ze są one rzeczywiście równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.11 - Roboty budowlane w zakresie hoteli 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z funduszy unijnych w ramach projektu: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, w ramach działania 1.1.11 Regionalny System Wspierania Innowacji częściowo finansujących realizację projektu pt. Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane S.A., ul. Dąbrowszczaków 21, 10-540 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10773024,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9015347,73

  • Oferta z najniższą ceną: 9015347,73 / Oferta z najwyższą ceną: 14785387,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.