eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odnowa nawierzchni ulicy Adama Mickiewicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Elbląg: Odnowa nawierzchni ulicy Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 115524 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 22048 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni ulicy Adama Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa nawierzchni ulicy Adama Mickiewicza przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: roboty drogowe Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z realizacją inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni ulicy Adama Mickiewicza w Elblągu. Przedmiotowe roboty będą zrealizowane w oparciu o niżej wymienioną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne i opracowania oraz przepisy obowiązujące w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg publicznych: - Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne pn.: Remont nawierzchni ulicy Mickiewicza, opracowana na zlecenie Zamawiającego przez firmę Zakład Usług Inwestycyjnych Marcin Łach, ul. Gwiezdna 10/4, 82-300 Elbląg, składająca się z: - Projektu wykonawczego - Branża: drogowa - Przedmiaru - Branża: drogowa (ul. Adama Mickiewicza) - Przedmiaru - Branża: drogowa (ul. Wojska Polskiego) - Specyfikacji technicznych - Branża: drogowa Zamawiający informuje, że przedmiary robót, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ jest zgodnie z wolą pobierającego SIWZ przekazywany w wersji papierowej za opłatą na pisemny wniosek pobierającego SIWZ lub udostępniany jest do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl . Zamawiający informuje, że wysokość środków budżetowych, które posiada na realizację przedmiotowej inwestycji w 2007 roku wynosi 760 000 zł. Zamawiający informuje, że Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy musi przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji uwzględniający realizację odnowy nawierzchni ul. Wojska Polskiego w 2008 roku oraz następujące założenia i informacje: - w 2008 roku w ul. Wojska Polskiego firma EPWiK Sp. z o.o. na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej będzie realizowała wymianę wodociągu wraz z przyłączami, - w obrębie skrzyżowania ulic A. Mickiewicza i Wojska Polskiego, przed rozpoczęciem robót drogowych w roku 2007 firma EPWiK Sp. z o.o. wykona przejście w/w wodociągiem przez ul. A. Mickiewicza, - w II kwartale 2007 roku firma EPEC Sp. z o.o. wykona modernizację odcinka sieci ciepłowniczej, przechodzącej poprzecznie przez ul. Mickiewicza w obszarze skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego oraz odcinka sieci ciepłowniczej, przechodzącej poprzecznie przez ul. Wojska Polskiego na wysokości budynku Urzędu Wojewódzkiego. Zamawiający informuje, że dopuszcza w 2007 roku większe zaawansowanie rzeczowe inwestycji, której realizacja stanowi przedmiot zamówienia, niż pozwoli mu na to wysokość posiadanych w br. środków. Wówczas pozostałe, wykonane w 2007 roku roboty będą fakturowane po 20 stycznia 2008 r. i opłacane ze środków budżetowych roku 2008 przeznaczonych na realizację pozostałej części inwestycji. Zamawiający informuje, że wymaga wykonania w 2007 roku robót w takim zakresie, aby w sezonie zimowym 2007/2008 zapewnić przejezdność ul. Mickiewicza dla ruchu samochodowego i ruchu pieszego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oferty na podstawie dokumentacji projektowej i informacji zawartych w SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonywania robót. W trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, poniższe dokumenty będą uważane za jej elementy oraz będą interpretowane jako części umowy w następującej kolejności ich ważności: - umowa, - SIWZ, - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót, - oferta. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1336519,15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe Bazalt Zbigniew Hryniewicz, ul. Jagiełły 47a, 82-400 Sztum, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1336519.15
  • Oferta z najniższą ceną: 1336519.15 / oferta z najwyższą ceną: 1638471.55
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.