eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srebrna Góra › Kontynuacja remontu Donjonu z interwencyjną naprawą portalu Bramy Górnej, remont bramy Bastionu Dolnego ( etap-II ), remont Bastionu Kawalier ( etap-III ) w Twierdzy Srebrna Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Srebrna Góra: Kontynuacja remontu Donjonu z interwencyjną naprawą portalu Bramy Górnej, remont bramy Bastionu Dolnego ( etap-II ), remont Bastionu Kawalier ( etap-III ) w Twierdzy Srebrna Góra
Numer ogłoszenia: 115512 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o. , ul. Kręta 4, 57-215 Srebrna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 74 818 00 99, faks 74 818 00 99.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://stoszowice.probip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu Donjonu z interwencyjną naprawą portalu Bramy Górnej, remont bramy Bastionu Dolnego ( etap-II ), remont Bastionu Kawalier ( etap-III ) w Twierdzy Srebrna Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są: prace polegające na Kontynuacji remontu Donjonu z interwencyjną naprawą portalu Bramy Górnej, remont bramy Bastionu Dolnego ( etap-II ), remont Bastionu Kawalier ( etap-III ) w Twierdzy Srebrna Góra. Przewidywany zakres prac budowlanych obejmuje m.in.: 1) naprawa portalu Bramy Górnej: - roboty stabilizujące konstrukcję kamienno-ceglaną bramy /kotwy stalowe, liny stalowe, siatki stalowe/ - usuniecie gruzu i mas ziemnych zalegających bezpośrednio nad gzymsem bramy, - roboty murowe obejmujące przemurowania uszkodzonych lub brakujących fragmentów kamiennych i ceglanych, - roboty dotyczące zabudowy konstrukcji wzmacniających górny gzyms bramy wraz z izolacją gzymsu i obsypaniem ww. izolacji nasypem ziemnym, - naprawa uszkodzonych zawiasów stalowych drewnianej bramy. 2/ remont bramy Bastionu Dolnego ( etap-II ) - zabezpieczenie poterny wejściowej Bastionu Dolnego, obejmujące wykonanie instalacji drenażu opaskowego i instalacji odwadniającej i studni chłonnych w fosie, wykonanie izolacji przeciwwodnej konstrukcji ceglanych bramy Bastionu Dolnego, wykonanie zasypu ziemnego wykopu nad konstrukcja murową bramy, wykonanie pakietu izolacji odwadniającej naziom nad rejonem bramy Bastionu z połączeniem ww. pakietu izolacji z instalacja odwadniająca i instalacja drenażową, wykonanie zasypu osłonowego pakiet izolacji, wzmocnienie konstrukcji szybu brony bramy, - wykonanie wierceń otworów pod instalacje odwodnienia i drenażu, - wykonanie lokalnych uzupełnień i odbudowa uszkodzonych fragmentów ścian ceglanych oraz ceglanych sklepień wewnętrznych przejścia bramnego. 3/ remont Bastionu Kawalier ( etap-III ) - usunięcie zalegającego gruzu, - uzupełnienie brakujących fragmentów w murach grubych z cegły gotyckiej, z zachowaniem wiązania na zaprawie cementowo-wapiennej - roboty murowe obejmujące przemurowania uszkodzonych fragmentów murów grubych - przemurowanie nadproży łukowych cegła pełną na zaprawie cementowo-wapienne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzach wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl. Oddział Budzowie, Nr rachunku: 17 95331014 2003 0000 0837 0001 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed terminem składania ofert. 9.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Urzędu Gminy Stoszowice, Stoszowice 97 (sekretariat), lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty. 9.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.11. 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.10. Jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie niżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu. 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ad a) Uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca udowodnił posiadanie doświadczenia zawodowego w wykonaniu roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością prac konserwatorskich i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień polegających na remoncie, rozbudowie, przebudowie lub wykonywaniu prac konserwatorskich o wartości co najmniej 900 000 zł. brutto każda, obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w tym: - min. jednej realizacji przy remoncie masywnych konstrukcji ceglanych, sklepień i łuków o wartości min. 300 tys. zł brutto - min. jednej realizacji polegającej na wykonaniu robót hydroizolacyjnych z wykonaniem badania próby szczelności z uzyskaniem certyfikatu szczelności w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków oraz realizacji robót z kotwieniem wysokich murów lub ścian skalnych przy użyciu kotew stalowych lub z tworzyw sztucznych o dł. powyżej 1m z wykonaniem badania nośności kotew z uzyskaniem certyfikatu nośności w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków na łączną wartości min. 300 tys. zł brutto Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (wystawionych przez ich odbiorcę), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy wskazać jedynie te roboty, które odpowiadają rodzajowo i wartościowo określonym powyżej robotom wykazywanym dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. W wykazie należy wskazać co najmniej dwie roboty spełniające warunek wiedzy i doświadczenia wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający wymaga aby do wykazu załączyć dowody (poświadczenia) do co najmniej dwóch powyższych robót. Zamawiający nie wymaga wskazywania w wykazie informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający dopuszcza w miejsce poświadczeń (dowodów) przedkładanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz.1817). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie były wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę dowodów należytego wykonania robót budowlanych w postaci poświadczeń, w postępowaniach wszczynanych do dnia 24 lutego 2015 r., Wykonawca może przedstawić posiadane referencje (min. 1) lub inne dokumenty (min. 1) potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazie robót budowlanych. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane roboty budowlane lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Uwaga: warunek wiedzy i doświadczeniu nie podlega sumowaniu - oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót (warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykonał wymaganych dwóch robót), albo, w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wykonanych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy będą dysponować: - osobą kierownika budowy, posiadającą odpowiednie i aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto zgodnie z Decyzją nr 604/09 z dn. 03.09.2009 r. oraz Postanowieniem nr 71/2012 z dnia 16.02.2012 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu - Kierownik budowy, w całym swoim okresie zawodowym, musi wykazać się co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz Wykonawca musi wskazać na podstawę dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. W zakresie dysponowania osobami i/lub podmiotami pozostającymi do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i doświadczenie, niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia publicznego. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca załącza do oferty przetargowej Oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zażąda od wybranego Wykonawcy przedłożenia: - oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w/w uprawnień Kierownika budowy oraz zaświadczenia o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, a także oryginału lub kserokopii opłaconego ubezpieczenia tej osoby, jeżeli nie wynika to z zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 900 000 zł. (słownie: dziewięćset tysięcy złotych). W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać warunek łącznie. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę: 900 000 zł. (słownie: dziewięćset tysięcy złotych), dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać warunek łącznie. 6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą spełniać niektórzy Wykonawcy, w ten sposób by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców wymagania te były spełnione łącznie. 6.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w Części I Rozdziale 7 SIWZ. 6.4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 6.5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. 6.6 Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień polegających na remoncie, rozbudowie, przebudowie lub wykonywaniu prac konserwatorskich o wartości co najmniej 900 000 zł. brutto każda, obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w tym: - min. jednej realizacji przy remoncie masywnych konstrukcji ceglanych, sklepień i łuków o wartości min. 300 tys. zł brutto - min. jednej realizacji polegającej na wykonaniu robót hydroizolacyjnych z wykonaniem badania próby szczelności z uzyskaniem certyfikatu szczelności w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków oraz realizacji robót z kotwieniem wysokich murów lub ścian skalnych przy użyciu kotew stalowych lub z tworzyw sztucznych o dł. powyżej 1m z wykonaniem badania nośności kotew z uzyskaniem certyfikatu nośności w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków na łączną wartości min. 300 tys. zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoszowice.probip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o. ul. Kręta 4, 57 - 215 Srebrna Góra woj. dolnośląskie tel./fax. (74) 818 00 99 e-mail: biuro@forty.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Stoszowice, 57-213, Stoszowice 97 (sekretariat),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.