eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wykonanie robót budowlanych pn.Budownictwo mieszkaniowe komunalne przy ulicy Techników w Katowicach ; II etap, budynki nr 2 i 3 ; typ A oraz budynki nr 4 i 5 typ B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Katowice: wykonanie robót budowlanych pn.: Budownictwo mieszkaniowe komunalne przy ulicy Techników w Katowicach ; II etap, budynki nr 2 i 3 ; typ A oraz budynki nr 4 i 5 typ B
Numer ogłoszenia: 115490 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych pn.: Budownictwo mieszkaniowe komunalne przy ulicy Techników w Katowicach ; II etap, budynki nr 2 i 3 ; typ A oraz budynki nr 4 i 5 typ B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych pn.: Budownictwo mieszkaniowe komunalne przy ulicy Techników w Katowicach - II etap, budynki nr 2 i 3 - typ A oraz budynki nr 4 i 5 typ B w ramach inwestycji: Budownictwo mieszkaniowe komunalne Są to cztery budynki mieszkalne z trzema kondygnacjami nadziemnymi bez podpiwniczenia zaprojektowane w konstrukcji tradycyjnej. Budynki typu A są zaprojektowane jako dwu klatkowe. Budynki typu B są jedno klatkowe. Budynki będą wyposażone w instalacje: wod-kan., co, elektryczną, odgromową, AZART, domofonową, teletechniczną. Kubatura - 14 171,15 m3; Powierzchnia zabudowy - 1 339,76 m2 Ilość mieszkań - 44 wartość: 8 565 821,99 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.00 - Domy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 160 000,-zł słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 - pzp.- każdy z Wykonawcówa także spełniają wymagania postawione poniżej : a - Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje : Kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, odpowiadające wymogom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. Posiadał aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów- Dz. U z 2001r Nr 5 . poz. 42 ze zm. Kierownicy Robót posiadali uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, elektrycznej, instalacyjnej (wszystkie bez ograniczeń) do kierowania robotami, odpowiadające wymogom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Posiadali aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów -Dz. U z 2001r Nr 5 . poz. 42 ze zm. b - Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali dwa zadania -łącznie wszyscy Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art 23 p.z.p. roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł łącznie. Przez zdanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty polegające na budowie budynków mieszkalnych i kubaturowych obiektów użyteczności publicznej. c - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykażą przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie rachunku zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów i materiałów) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 7.000.000 zł.-łącznie wszyscy Wykonawcy d - udokumentują wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000 zł - łącznie wszyscy Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ 2. Oświadczenia oraz dokumenty, jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b - oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f - wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane jest przedstawienie minimum 2 referencji) , g - rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. h - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, i - kosztorys ofertowy, j - dowód wniesienia wadium. Uwaga Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ). Oferty wspólne: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 2 a, 2c,2 d,2 e, 2f, 2 g muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno., dla każdego ze wspólników spółki osobno, Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM K-ce ul. Warszawska 4 pok. 472 na pisemny wniosek, po okazaniu dowodu zapłaty w kasie przy ul. Pocztowej 5 pn, cz -7.30-17, wt,pt-7.30-15.30,śr-7.30-13.00 lub za zalicz. poczt. - cena SIWZ- 232,15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 08:30, miejsce: Wydział Inwestycji Urząd Miasta Katowice ul. Warszawska 4 Katowice pok. 364.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.