eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Rządowego Centrum Legislacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Warszawa: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Rządowego Centrum Legislacji
Numer ogłoszenia: 115480 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka administracyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Rządowego Centrum Legislacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach wewnętrznych (w tym: pomieszczeniach biurowych, korytarzach, holach, klatkach schodowych, schodach, windach, piwnicach, pomieszczeniach technicznych, salach konferencyjnych, pomieszczeniach archiwalnych, pomieszczeniach kuchennych oraz toaletach) użytkowanych przez Rządowe Centrum Legislacji o łącznej powierzchni 4.199,83 m2 przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - należycie wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu w czystości powierzchni biurowych, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: - usługa była/jest świadczona nieprzerywanie w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy; - dotyczyła sprzątania powierzchni biurowej o wielkości co najmniej 4 000 m2; - wartość wykonanej/wykonywanej usługi wynosiła/wynosi co najmniej 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innego podmiotu - w zakresie wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wskazane jest, aby zobowiązanie określało w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Jakość oferowanych środków czystości - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmian terminu wykonania umowy; 2) zmian sposobu wykonania umowy; 3) zmian zakresu wykonywanej umowy; 4) zmian sposobu płatności; 5) zmiany osób wyznaczonych do realizacji umowy; 6) zmiany elementów świadczenia, na nie gorsze od wskazanych w umowie; 7) zmiany środków i artykułów czystości określonych przez wykonawcę w ofercie, w przypadku gdy realizacja umowy z wykorzystaniem tych środków stanie się niemożliwa z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. zaprzestanie produkcji). W takim przypadku wykonawca może zastąpić wskazane w ofercie środki czystości środkami nie gorszymi, po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego; 8) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, pok. 33.1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, sala konferencyjna nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w celu umożliwienia wykonawcom sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz właściwym skalkulowaniem ceny oferty. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 21 maja 2015 r. o godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych wykonawców w holu budynku Rządowego Centrum Legislacji przy al. J. Ch. Szucha 2/4. 2. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - Klauzule społeczne: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 2 osób wykonujących czynności w serwisie dziennym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi przedstawi Zamawiającemu Imienny wykaz osób sprzątających, wyznaczonych do wykonywania usługi dziennego serwisu sprzątającego i udokumentuje formę ich zatrudnienia przedstawiając kopie umów o pracę. b) Wykonawca będzie składał Zamawiającemu, przez cały okres obowiązywania umowy, miesięczne oświadczenia że osoby o których mowa w pkt 1, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. d) Wykonawca może dokonać zmiany ww. osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. e) W przypadku zmiany ww. osób wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kopii umów o prace zawartych z tymi osobami. Obowiązek ten wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania zmiany. 2) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, aby wśród osób wykonujących czynności w serwisie popołudniowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniona była - 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub 1 osoba z niepełnosprawnością, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2015 r. poz. 149 j.t. ze zm.). a) Wykonawca zatrudni osobę, o której mowa w pkt 2 w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy na cały okres jej trwania zgodnie z wymaganiami wskazanymi powyżej i udokumentuje formę jej zatrudnienia przedstawiając kopie umowy o pracę. b) Wykonawca będzie składał Zamawiającemu, przez cały okres obowiązywania umowy, miesięczne oświadczenia że osoby o których mowa w pkt 2, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. c) w przypadku rozwiązania stosunku pracy pomiędzy ww. osobą a wykonawcą przed zakończeniem okresu trwania umowy, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia innej osoby bezrobotnej lub osoby niepełnosprawnej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia rozwiązania tego poprzedniego stosunku pracy. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia ww. osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. e) Wykonawca przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu, na jego wezwanie, kopii umowy o pracę z osobą bezrobotną lub osobą niepełnosprawną oraz przedstawi dokumenty potwierdzające niepełnosprawność osoby zatrudnionej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia lub zgłoszenia ofert pracy, przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osób bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy. f) Wykonawca może dokonać zmiany ww. osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. g) W przypadku zmiany ww. osób wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kopii umów o prace zawartych z tymi osobami oraz przedstawi dokumenty potwierdzające niepełnosprawność osoby zatrudnionej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia ofert pracy, przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osób bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy. Obowiązek ten wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.