eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › REMONT ELEWACJI I CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 im.KEN W SŁUPCY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Słupca: REMONT ELEWACJI I CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 im.KEN W SŁUPCY
Numer ogłoszenia: 115459 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, pl. Szkolny 1a, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2743748, fax 063 2743748 wew. 21.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI I CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 im.KEN W SŁUPCY.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na: 1/- wykonaniu robót budowlanych związanych z remontem elewacji ( termoizolacja + nowa elewacja) budynku SP 1 w Słupcy 2/- wykonaniu robót budowlanych związanych z wymianą części pokrycia dachowego SP nr 1 w Słupcy Przedmiotem zamówienia są : -termorenowacja elewacji o powierzchni 2063 m2 -uzupełnienie tynków 67m2 -malowanie farbą silikonową 2063 m2 -rozbiórka pokrycia z dachówki 332m2 -wymiana łacenia i pokrycie blachodachówką 332m -przemurowanie kominów i wymiana obróbek blacharskich -drobne roboty towarzyszące

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10.000PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2ustawy, Ocena spełnienia warunków : Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. -W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt 6.1.SIWZ i dostarczyć dokumenty opisane w pkt.7 SIWZ .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy .(zał nr 2 do SIWZ). 5. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał nr 1 - oferta wzór do SIWZ) 6. Kosztorys ofertowy 7. Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach. 8. Informacja o doświadczeniu zawodowym .Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające , że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie 9. .Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, do kierowania robotami zgodne z ustawą Prawo budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o członkostwie właściwej OIIB -dot. kierownika budowy 12. Wykaz wykonanych -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (nie mniej niż 3 roboty) 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 14. Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości 400tys.zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 15. Dowód wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu potwierdzony dowód wpłaty 16. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami i wymaganiami specyfikacji , dokumentacją techniczną oraz warunkami realizacji w terenie i nie wnosi zastrzeżeń. 17. Zaparafowany wzór umowy (zał. Nr 3 do SIWZ)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupeckajedynka.prv.pl oraz http://bip.slupca.pl/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Słupcy , Plac Szkolny 1a, w godzinach pracy szkoły albo pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.slupeckajedynka.prv.pl lub //bip.slupca.pl.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 im.KEN ,Słupca , Plac Szkolny 1a/sekretariat szkoły/.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.