eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drwinia › Budowa budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Drwinia: Budowa budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241
Numer ogłoszenia: 115440 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Drwini , Drwinia 57, 32-709 Drwinia, woj. małopolskie, tel. 12 2817 153, 154, faks 12 284 98 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest II etap budowy zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241,, Przedmiotowy budynek użyteczności publicznej w części spełniał będzie funkcje magazynu sprzętu przeciwpowodziowego, a część parteru przeznaczona będzie na świetlicę wiejską na różnego rodzaju zebrania i uroczystości okolicznościowe. Inwestycja realizowana w oparciu o pozwolenia na budowę Starosty Bocheńskiego nr 230/2014 z dn. 06.05.2014 r. oraz projekty budowlane Tom I i II na: ,,Budowę budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, gazową, c.o. i elektryczną , z przyłączem wodociągowym z sieci na dz. nr 1241, 1101/1 i 1163, z przyłączem kanalizacyjnym do projektowanego zbiornika na ścieki sanitarne na dz. 1241, budowa dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej z dz. nr 1242, na dz. nr 1241, oraz rozbiórką istniejącego budynku magazynowego na dz. nr 1241,, W I Etapie realizacji zadania został wykonany stan surowy zamknięty, bez ścianek działowych w tym roboty budowlane w skład których wchodziło: rozbiórka istniejącego budynku magazynowego, niwelacja terenu i drenaż, wykonanie fundamentów, ścian parteru, poddasza oraz dachu, a także montaż stolarki zewnętrznej. W planowanym zakresie robót II -go Etapu realizacji ,,Budowy budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241,, wchodzi wykonanie: 1. ścianek działowych, 2. stolarki wewnętrznej oraz bramy garażowej i podokienników zewnętrznych i wewnętrznych, 3. robót wykończeniowych wewnętrznych - w tym m.in. tynkowanie, gruntowanie, malowanie, ułożenie posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych oraz wykończenie ścian zewnętrznych -elewacja wraz z ociepleniem, 4. wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i z instalacją odgromową, 5. instalacji sanitarnej w tym instalacji wody zimnej-ciepłej, kanalizacji, montaż armatury i urządzeń, centralne ogrzewanie (kocioł należy wyposażyć w sterownik posiadający opcje regulacji pogodowej), instalacji gazowej i przyłączy wodnych oraz kanalizacji sanitarnej z przyłączem kanalizacyjnym do projektowanego zbiornika na ścieki sanitarne. Uwaga: w I Etapie realizacji, w zakresie instalacji sanitarnej zostały wykonane roboty obejmujące wykonanie kanalizacji sanitarnej podposadzkowej- poziom parteru. 6. zagospodarowanie terenu w tym wykonanie opaski wokół budynku oraz miejsc postojowych, a także budowa dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej z dz. nr 1242, na dz. nr 1241. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: Projekt Budowlany Tom I i Tom II Budowy budynku Remizy OSP wraz z magazynem sprzętu przeciwpowodziowego w Dziewinie na dz. nr 1241z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, gazową, c.o. i elektryczną , z przyłączem wodociągowym z sieci na dz. nr 1241, 1101/1 i 1163; z przyłączem kanalizacyjnym do projektowanego zbiornika na ścieki sanitarne na dz. 1241, budowa dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej z dz. nr 1242, na dz. nr 1241, oraz rozbiórką istniejącego budynku magazynowego na dz. nr 1241, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będące załącznikiem do SIWZ, decyzja pozwolenia na budowę Starosty Bocheńskiego nr 230/2014 z dn.06.05.2014 r.. W powyższych dokumentach należy brać pod uwagę pozycje związane z przedmiotem zamówienia. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wizje w terenie celem kontroli, weryfikacji i właściwej oceny zakresu robót budowlanych mogącym mieć wpływ na przygotowanie i wycenę oferty. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia zestawienia rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zadania. Wykonawca do oferty winien dołączyć kosztorys ofertowy na podstawie którego została dokonana wycena zamówienia. Uwaga! W zakresie wykonania miejsc postojowych należy kierować się Zagospodarowaniem Terenu będącym załącznikiem do Projektu Budowlanego. Do przygotowania i wyceny oferty należy uwzględnić materiał będący w dyspozycji Inwestora w postaci kostki brukowej o grubości 6 cm w ilości około 92m2 oraz wykonania opaski wokół budynku z kostki o grubości 4 cm w ilości około 95 m2. Brakujące ilości materiału należy wliczyć w ofertę. Zaleca się osobistą ocenę materiału przeznaczanego przez Inwestora. Transport w/w materiałów składowanych przy Domie Ludowym w miejscowości Drwinia dz. nr 1067/10 oraz przy Domie Ludowym w miejscowości Dziewin dz. nr 2701, Wykonawca we własnym zakresie winien dostarczyć na plac budowy. Wartość poniżej 5 186 000 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej dwie roboty ( zamówienia) przy budowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej na kwotę min. 400 000,00 łącznie ( na wartosć 400.000,00 zł mogą składać się nie więcej niż dwie roboty) .Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże dysponowanie co najmniej: a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w kierowaniu robotami budowlanymi, b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, f) osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego - obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia osób tzn. warunek uzna za spełniony poprzez wykazanie dysponowania osobami posiadającymi ww. uprawnienia niezależnie od ilości osób posiadających te uprawnienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - za każdy kwartał ponad 36 miesięcy 1 punkt ( max. 8 kwartałów) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, b) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 2) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 3) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie, 4) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców 2. Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.