eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Częstochowa: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 115416 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wykonaniu podziału działek położonych w wybranych gminach powiatu częstochowskiego w podziale na 6 zadań zgodnie z poniższym opisem. Zadanie 1 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Małusy Wielkie, gmina Mstów; Zadanie 2 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Wancerzów, gmina Mstów; Zadanie 3 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Bystrzanowice, gmina Janów; Zadanie 4 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów; Zadanie 5 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kruszyna, gmina Kruszyna; Zadanie 6 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art. 43 pkt 1, 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony w formie oryginału druk Oferty - załącznik nr 3, Projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) - załącznik nr 4 do SIWZ, Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Małusy Wielkie, gmina Mstów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Małusy Wielkie, gmina Mstów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 55 k.m.1, 164/2 k.m.1, 165/1 k.m.1, zajętych pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Wancerzów, gmina Mstów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Wancerzów, gmina Mstów, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 462 k.m.5, zajętej pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że w/w działka nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto wskazanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3- Bystrzanowice, gmina Janów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3- Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Bystrzanowice, gmina Janów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 918 k.m.6, 919 k.m.6, zajętych pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 275 k.m.2, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że w/w działka nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto wskazanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Kruszyna, gmina Kruszyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kruszyna, gmina Kruszyna, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 441/3, 443/1 - k.m.1, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 871/1, 873/4, 873/6, 879/1, 879/3 - k.m.2 zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie. Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.