eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Naprawy dodatkowe sprzętu do zimowego utrzymania dróg wyprodukowanego przez firmę Schmidt, niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Olsztyn: Naprawy dodatkowe sprzętu do zimowego utrzymania dróg wyprodukowanego przez firmę Schmidt, niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego
Numer ogłoszenia: 115414 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy dodatkowe sprzętu do zimowego utrzymania dróg wyprodukowanego przez firmę Schmidt, niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawy dodatkowe sprzętu do zimowego utrzymania dróg wyprodukowanego przez firmę Schmidt, niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multidealer Polska Spółka z o.o., ul. Węgierska 16, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101693,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91228,20

  • Oferta z najniższą ceną: 91228,20 / Oferta z najwyższą ceną: 91228,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. a i b ustawy Pzp, zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) Z przyczyn technicznych oddzielenie zamowienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie realizacji prac remontowych, po demontażu podzespołów urządzeń, stwierdzono w jakim faktycznie stanie znajdują się urządzenia. Wykonanie napraw zgodnie z zakresem prac ujętych w kosztorysie zamówienia podstawowego nie było wystarczające aby przywrócić urządzenia do pełnej sprawności technicznej. Bez wykonania usług objętych niniejszym zamówieniem nie było możliwości zakończenia usług związanych z remontem sprzętu. Przedmiotowe usługi nie były ujęte w kosztorysie inwestorskim i nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy generowałoby niewspółmiernie wysokie koszty związane z montażem sprzętu i ponownym jego rozmontowaniem w celu naprawy elementów nieobjętych zamówieniem podstawowym. Wartość usług dodatkowych stanowi 46,15 % wartości realizowanego zamówienia i jest jedynym udzielanym zamówieniem dodatkowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.