eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Włodawa: Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.
Numer ogłoszenia: 115379 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39762 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 572 11 38, faks 0-82 572 24 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cykliczne dostarczanie do stołówki szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane w cyklu od jednodniowego do tygodniowego, w przypadku ziemniaków głównie w okresie jesiennym z późniejszym uzupełnianiem. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach nr 1,2,3,4,5,i 6. 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te które określono w zał. nr l, 2, 3, 4, 5 i 6 bądź rezygnacji z niektórych w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego. 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej lub pisemnej. 4.Towar będzie dowożony przez wykonawcę na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów. 5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 8.Podwyższenie cen dostarczanych artykułów może być dokonane wyłącznie w związku z obiektywną zmianą czynników cenotwórczych. Wykonawca może zaproponować (w formie pisemnej) wzrost cen potwierdzając to (co najmniej trzema) dokumentami wzrostu cen zakupu lub produkcji. Całkowity wzrost cen poszczególnych artykułów, w czasie obowiązywania umowy, nie może być większy niż o 15% w stosunku do cen wykazanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych, lub rażąco wysokich wzrostów cen, zamawiający ma prawo odmowy odbioru dalszych dostaw i odstąpienia od umowy, bez prawa wykonawcy do naliczania kar umownych z tego tytułu. Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie. 9.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 14 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 10.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń opisanych w punkcie 8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły spożywcze suche

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arkadia J.L. Olchowski Spółka Jawna, ul. Okrzowska 41, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32407,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30785,88

  • Oferta z najniższą ceną: 30785,88 / Oferta z najwyższą ceną: 34641,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Artykuły suche

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH Sorel Spółka z o.o., ul. Kopalniana 2, 43-225 Wola, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4990,56

  • Oferta z najniższą ceną: 4990,56 / Oferta z najwyższą ceną: 6332,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe MILO, Spółka Jawna, Al. Jana Pawła II 194, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25149,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32352,45

  • Oferta z najniższą ceną: 32352,45 / Oferta z najwyższą ceną: 32352,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe MILO Spółka Jawna, Al. Jana Pawła II 194, 22-200 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48608,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98807,91

  • Oferta z najniższą ceną: 98807,91 / Oferta z najwyższą ceną: 98807,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Amika, ul. Rejowiecka 1, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6179,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14701,22

  • Oferta z najniższą ceną: 14701,22 / Oferta z najwyższą ceną: 14701,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.