eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Wędrowiec w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Bytom: Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Wędrowiec w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 11535 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Wędrowiec" , ul. ks. Jana Frenzla 204, 41-908 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2806035 lub 2806036, faks 032 2806035 lub 2806036.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna - dom pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Wędrowiec w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego artykułów żywnościowych z podziałem na zadania (części postępowania): zadanie nr 1: Dostawa artykułów spożywczych, zadanie nr 2: Dostawa warzyw i owoców, zadanie nr 3: Dostawa mięsa, wędliny i produktów mięsnych oraz wyrobów drobiowych, zadanie nr 4: Dostawa ryb, przetworów rybnych i konserw, zadanie nr 5: Dostawa mrożonek, zadanie nr 6: Dostawa nabiału i jaj. 2. Szczegółowy opis zasad i sposobu realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowne - załącznik nr 11 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej części nin. zamówienia. UWAGA: dla uznania iż oferta została złożona na daną część wymagane jest wypełnienie formularza oferty dla każdego zadania (części) osobno, z wpisaniem ceny ofertowej i numeru zadania, którego dotyczy, oraz wypełnienie odpowiedniego formularza cenowego. 5. Oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.11.00.00-2, 15.13.11.00-6, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie - dla każdego z zadań na osobnym formularzu oferty) oraz wypełnionego formularza cenowego dla zadania, do którego Wykonawca przystępuje, sporządzonych zgodnie z załącznikami nr 7 i 1-6 do SIWZ. WAŻNE! Wykonawca składający ofertę na daną część (zadanie) zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejsza częścią, w ilościach wymaganych przez Zamawiającego. Pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty. 2) oświadczenia i dokumenty określone w cz. VI SIWZ oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczone za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (patrz: pkt 2); 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa - należy je złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego Podwykonawcy. 4) Przewiduje się możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty na podstawie której została zawarta umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej nie powoduje zmiany treści umowy. 5) Przewiduje się możliwość podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w przypadku wzrostu cen na rynku. Ceny jednostkowe poszczególnych produktów mogą ulec podwyższeniu raz na kwartał, nie więcej jednak niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). Ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę cen. 2. Wyżej wymienione dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu z zastrzeżeniem ust. 1 ppk. 4.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Wędrowiec, ul. Ks. J. Frenzla 204, 41-908 Bytom (I piętro, dział administracyjno-gospodarczy).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Wędrowiec, ul. Ks. J. Frenzla 204, 41-908 Bytom (I piętro, dział administracyjno-gospodarczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym (zawiera zestawienie ilości i wymaganego asortymentu) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego warzyw i owoców zgodnie z formularzem cenowym (zawiera zestawienie ilości i wymaganego asortymentu) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin i produktów mięsnych oraz wyrobów drobiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego mięsa, wędlin i produktów mięsnych oraz wyrobów drobiowych zgodnie z formularzem cenowym (zawiera zestawienie ilości i wymaganego asortymentu) stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.00-6, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb, przetworów rybnych i konserw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego ryb, przetworów rybnych i konserw zgodnie z formularzem cenowym (zawiera zestawienie ilości i wymaganego asortymentu) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mrożonek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego mrożonek zgodnie z formularzem cenowym (zawiera zestawienie ilości i wymaganego asortymentu) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa nabiału i jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) do siedziby Zamawiającego nabiału i jaj zgodnie z formularzem cenowym (zawiera zestawienie ilości i wymaganego asortymentu) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.