eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie inwentaryzacji technicznej w budynkach położonych w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Bydgoszcz: Wykonanie inwentaryzacji technicznej w budynkach położonych w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 115353 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji technicznej w budynkach położonych w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji technicznej w budynkach położonych w Bydgoszczy. Zamawiający podzielił zamówienie na 31 zadań. UWAGA!! Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 4 wybrane zadania. Ze względu na dużą ilość zadań Zamawiajacy w części ogłoszenia poświęconej zadaniom przedstawił tylko trzy zadania - reszta jest analogiczna i jej opis znajduje się w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 31.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) dysponują osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej - lub posiadają osobę pełniącą samodzielną funkcję techniczną obejmującą rzeczoznawstwo budowlane. - dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego np. inżynierów budownictwa, - zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol¬nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na wykonaniu inwentaryzacji budynków mieszkalnych (np. referencje). b) Wykaże co najmniej 1 osobę z uprawnieniami, o których mowa w punkcie 1, ppkt. 1) lit. b), - w przypadku złożenia oferty na maksymalnie 2 zadania, lub 2 osoby w przypadku złożenia oferty na 3 lub 4 zadania. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew¬niającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ - odpowiednio dla zadań, 2) Podział ceny na składniki - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla zadań 3) Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załączniki nr 4 A; Zgodnie z zapisem rozdziału 3 i 5 SIWZ wymagane jest po min. 1 pracownika maksymalnie do dwóch zadań. W przypadku złożenia oferty na 3 lub 4 zadania należy wykazać 2 różnych pracowników. 5) Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ - odpowiednio dla każdego zadania; 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktu¬alne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal¬ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma¬gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (należy przedstawić w okresie od złożenia oferty do momentu zawarcia umowy z Zamawiającym); 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. ul.Śniadeckich 1 Bydgoszcz pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: ul.Śniadeckich 1 Bydgoszcz pokój nr 15 KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROM- 4 Nazwa nieruchomości - M. Bołtucia 2 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem - 119 Uwagi - Blok.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROM - 4 *Nazwa nieruchomości- Bartłomieja z Bydgoszczy 13 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem-50 Uwagi - blok *ROM - 1 Nazwa nieruchomości - Piotrowskiego 15 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem - 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROM - 1 Nazwa nieruchomości - . K. Chodkiewicza 2 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem - 8 *ROM - 1 Nazwa nieruchomości - . K. Chodkiewicza 28 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem -39 *ROM - 3 Nazwa nieruchomości - Gdańska 214 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem -9 Uwaga - blok *ROM - 3 Nazwa nieruchomości - Gdańska 230 Ilość lokali w nieruchomości - ogółem -12 Uwaga - blok.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.